Norconsult kombinerer kultur og næringsliv

Norconsult hadde fullt hus den 20. januar da vi inviterte kunder, samarbeidspartnere og egne medarbeidere til seminar om by- og regionutvikling, etterfulgt av konsert med Espen Eriksen Trio i egne lokaler i Sandvika.

Seminaret som omhandlet viktige problemstillinger rundt utvikling av komplekse infrastrukturprosjekter i forbindelse med by- og regionutvikling, ble innledet av konsernsjef Per Kristian Jacobsen. Les programmet.

– Det er en interessant og spennende utvikling at næringslivet kombinerer konsert og kulturliv med faglig seminar. Vi hadde gode diskusjoner rundt knutepunktutvikling og utvikling av bysentra, sier ordfører i Bærum kommune, Lisbeth Hammer Krog, som holdt et av innleggene.

Konsert med Espen Eriksen Trio
Etter seminaret fulgte en hyggelig aften med konsert med Espen Eriksen Trio, en av Norges absolutt beste pianotrioer.

Trioen har markert seg betydelig både i Norge og internasjonalt. De har gitt ut tre plater som alle har blitt hyllet av tunge internasjonale publikasjoner som BBC, The Independent og KulturSpiegel, og har spilt på de fleste store jazzfestivaler og jazzscener i Norge og turnert i Tyskland, Sveits, England, Malaysia, Korea og Russland.

De hadde stor suksess på Londonklubben Pizza Express 3 kvelder på rad, radiospilling i Europa, USA, Sør-Amerika og Asia, TV-innslag på NRK 1 og for andre plate på rad blitt valgt ut av det amerikanske jazzmagasinet Jazziz som en av årets beste plater på CDen "Chritics Choice".

• arrangementer
  • plan