Bilde —
Stort oppmøte under TT-markering i Oslo
Bystyrepolitiker Rune Gerhardsen var enig i buskapet på plakaten. Det står: "Oslo taxi, TT-kjøring som før, trygg med bil og sjåfør"
go to media item
- Lisens:
- Bruk i media
Innholdet kan lastes ned, bli brukt og delt i ulike medier av for eksempel journalister, bloggere, spaltister, kommentatorer etc., med den hensikt å formidle, fortelle og kommentere dine pressemeldinger, oppslag eller informasjon, forutsatt at innholdet er uendret og brukt i sin helhet. Opphaver skal navngis i den grad og på den måten god skikk tilsier (dette betyr f.eks. at fotografer nesten alltid skal navngis).
- Filformat:
- .jpg
- Størrelse:
- 448 x 311, 35.3 KB