Norges Cykleforbund inngår samarbeidsavtale med Epeak

Norges Cykleforbund inngår en spennende samarbeidsavtale med den norske turoperatøren Epeak AS. Epeak leverer episke sykkelturer i Norge og Europa, og målet til Epeak er å skape ekstraordinære sykkelminner og opplevelser for sine kunder.

"Det er vanskelig å få et bedre kvalitetsstempel enn det tilliten fra Norges Cycleforbund representerer. Når vi i tillegg er så samstemte på hvilke målgrupper vi mener er viktige for sykkel som aktivitet og sport fremover, er dette et samarbeid som har mer enn en kommersiell verdi for oss." Harald Sjøvaag Olsen, Epeak.

"Det å skape gode sykkelminner og opplevelser er noe vi i Norges Cykleforbund jobber for hver dag. Enten det er for de yngste, eller de eldste av våre medlemmer. Samarbeidet vi har inngått med Epeak vil være med på å bygge opp under dette arbeidet og vår grunnvisjon – sykkelglede for alle!" Eystein Stokstad, Generalsekretær.

Om Epeak

Epeak skal bli Skandinavias ledende leverandør av sykkelreiser for mosjonister, aktive syklister og bedrifter. Videre skal selskapet være en kvalitetsleverandør av typiske mat- & vinreiser, hvor vi gjennom tilrettelegging og dialog bidrar til å spre sykkelglede til alle deler av folket. Vårt fremste ønske er å formidle opplevelsen av glede, nysgjerrighet og spenning til våre reisende. Alt i en trygg ramme.

Til Epeak sin hjemmside HER

• Andre sporter