Ny avtale mellom Norges Cykleforbund og Thon Hotels

Norges Cykleforbund (NCF) har inngått en 3 års avtale med Thon Hotels. Med over 70 hoteller over hele landet tilbyr Thon Hotels førsteklasses overnatting for NCF sine medlemmer - til en svært god medlemspris.

– Dette er en viktig avtale for NCF og alle NCF sine klubber og medlemmer. I tillegg til å tilby svært gode priser på overnatting for alle våre medlemmer, så vil de økonomiske rammene rundt avtalen være viktig for NCF rekrutteringsarbeid, sier Eystein Stokstad, generalsekretær i Norges Cykleforbund.

Om Thon Hotels:

Thon Hotels er kjent for fargerik design, lekkert interiør og for sine prisvinnende frokoster. Mat, design og teknologi er satsningsområdene til hotellkjeden. Mange av Thon-hotellene har velutstyrte treningsrom og enkelte av hotellene tilbyr kveldsmat– noe som er inkludert i prisen. Thon Hotels har 16 ulike hoteller å velge mellom i Oslo. Totalt har kjeden ca. 80 hoteller i Norge, Brussel og Rotterdam.

Les mer om Thon Hotels HER

• norges cykleforbund