​Store pasientgrupper har nytte av osteopati for sine plager

​Store pasientgrupper har nytte av osteopati for sine plager

Mange velger osteopati for hjelp med sine muskel- og skjelettplager. Vi er i sterk vekst, og har lenge vært etablert som et viktig og godt tilbud i primærhelsetjenesten. Osteopater arbeider ut ifra kunnskapsbasert praksis og har daglig tett samarbeid med annet helsepersonell. Vi ser at store pasientgrupper har nytte av osteopati for sine plager, og nå er det på tide at osteopati blir autorisert på lik linje med blant annet fysioterapi. Vi er derfor glade for den tydelige støtten fra Norsk Revmatikerforbund og Ryggforeningen - osteopater bidrar til å skape pasientens helsetjeneste!