Camilla Garmann ny administrerende direktør

Styret i Norsk Rikstoto har i dag ansatt Camilla Garmann som ny administrerende direktør. Camilla Garmann har vært konstituert som administrerende direktør i selskapet siden 2. juli 2019. Før dette har hun vært økonomdirektør i Norsk Rikstoto siden 2012.

Styreleder Silvija Seres uttrykker stor tilfredshet med avgjørelsen. Hun betegner Camilla Garmann som ryddig, sterk og åpen. «Hun er godt likt av organisasjonen og har positive og samlende relasjoner til hestesporten. Hun har skarp forståelse av de finansielle og strategiske sidene av Rikstoto og sporten for øvrig. Vi mener at hun er godt egnet for den krevende og spennende tiden vi har foran oss, og gleder oss til å samarbeide med henne som den daglige leder av selskapet», sier styreleder Seres.

«Jeg kjenner Norsk Rikstoto godt, og er veldig glad i organisasjonen og sporten. Jeg er stolt over at jeg har fått styrets tillit til å jobbe videre med denne oppgaven. Jeg gleder meg til å være med på laget som skal løfte Norsk Rikstoto inn i den viktige omstillingsfasen vi går i nå.» sier Camilla Garmann.

Styreleder Silvija Seres, mobil 400 49 005

Camilla Garmann