Narvesen Linderud kåret til Årets kommisjonær

Narvesen Linderud kåret til Årets kommisjonær

Narvesen Linderud i Oslo er kåret til Årets kommisjonær 2013 av Norsk Tipping. Vinneren ble utropt ved en høytidelig seremoni i forbindelse med Norsk Tippings handelskonferanse torsdag 9. januar.

Hvert år kårer Norsk Tipping de beste tippekommisjonærene innenfor fire kategorier, Årets kommisjonær, Årets kremmer, Årets kjede og Åpen klasse. Prisene henger høyt i varehandelen, og kandidater fra hele landet kjemper om å bli nominert.

Etter å ha vært nominert flere ganger, vant Narvesen Linderud, Oslo, prisen for Årets kommisjonær, i skarp konkurranse med to andre nominerte, Coop Mega Madla og Coop Obs! Steinkjer.

Juryen uttaler følgende om vinneren:
«Årets kommisjonær er en svært god ambassadør for Norsk Tipping. De er kunnskapsrike, selgende og har en gjeng ansatte med snert og glimt i øyet. I butikken er de flinke til å lage egne aktiviteter med en kreativ vinkling.  Årets kommisjonær gjennomfører våre og egne kampanjer på en meget tilfredsstillende måte.»

- Nå er jeg veldig glad! Vi har jobbet for dette noen år, så det føles fantastisk å ha vunnet. Jeg kan takke utrolig gode medarbeidere som står på, sier Thomas Melby, som driver kommisjonæren sammen med kona Lise Eikemo.

I tillegg til kåringen av Årets Kommisjonær, var det også kåring av tre andre høythengende priser.

Årets kremmer: Kiwi Sund Senter, Sotra

Årets kjede: Narvesen