På bildet fra venstre: Per Inge Egeland (styreleder), Geir Brede (nestleder), Silje Sødahl Graffer (nytt styremedlem), Harald Bøhnsdalen (styremedlem) og Øystein Moen (ansattrepresentant) (Foto: Norsvin).

Egeland gjenvalgt som styreleder i Norsvin SA

Onsdag og torsdag denne uka ble Norsvin SA sitt årsmøte arrangert på Hamar. Her følger en oversikt over valgresultatet.

Norsvin sitt styre for kommende periode består av disse personene: som styreleder ble Per Inge Egeland fra Rogaland gjenvalgt. Geir Brede fra Trøndelag ble gjenvalgt som nestleder. Harald Bøhnsdalen, Akershus, ble gjenvalgt som styremedlem for to år. Som ny inn i styret ble Silje Sødahl Graffer fra Trøndelag valgt inn for to år. Maria Østerås, Hedmark, var ikke på valg. Øystein Moen og Ellen Maud Langmoen Olsen er nye inn i styret som ansatterepresentanter.

Som årsmøtets ordfører ble Einar Myki fra Hedmark gjenvalgt. Nils Terkelsen fra Agder ble gjenvalgt som varaordfører.

Som vararepresentanter til styret ble følgende valgt: Kari Molle Bråthen, Østfold, Jørn Gunnar Ellingsen, Nordland, Frants Eirik Kvam, Oppland og Anita Dahl, Sør-Vest som henholdsvis 1., 2., 3. og 4. vararepresentanter til styret.

Styrets beretning og årsregnskap 2023 kan lastes ned her: Årsberetning og regnskap 2023

Per Inge Egeland

Styreleder +47 909 40 307