Gjennom årets hovedtema Smartere Landbruk, ønsker Agrisjå å vise hvordan moderne teknologi kan bidra til bedre  økonomi, lavere miljøbelastning og en mer effektiv hverdag for bonden.
Gjennom årets hovedtema Smartere Landbruk, ønsker Agrisjå å vise hvordan moderne teknologi kan bidra til bedre økonomi, lavere miljøbelastning og en mer effektiv hverdag for bonden.

Sju norgeslanseringer og mer enn 50 maskiner på stand

Norwegian Agro statser stort på Agrisjå 2023.

I skrivende stund er det kun dager igjen til Agrisjå åpner portene, og i Norwegian Agro gleder vi oss veldig til messa drar i gang. Det er seks år siden forrige Agrisjå, og den gang var verken Norwegian Agro eller AgroNytt-navnet særlig kjent. Vi var et lite, nyoppstarta firma, men reisen fram til i dag har vært innholdsrik, og både mange nye leverandører og ikke minst nye forhandlere har kommet inn i vårt nettverk. Når vi nå reiser til Agrisjå har vi mer enn 40 salgs- og servicesteder rundt i landet, og vi representerer en lang rekke sterke merkevarer.

– Agrisjå er en av landets største landbruksmesser, og vi velger å satse stort med en stand på godt over 2 000 kvadratmeter. Totalt stiller vi ut over 50 ulike maskiner, og vi har med intet mindre enn sju nyheter som ikke har vært vist på norske landbruksmesser tidligere, forteller Espen Syljuåsen, markedsføringsansvarlig i Norwegian Agro.

Gjennom årets hovedtema "Smartere Landbruk", ønsker Agrisjå å vise hvordan moderne teknologi kan bidra til bedre
økonomi, lavere miljøbelastning og en mer effektiv hverdag for bonden.

– Vi har valgt å fokusere på "Smartere Landbruk" fremfor presisjonslandbruk, selv om de to henger tett sammen. Mens presisjonslandbruket i stor grad omhandler «rett mengde, på rett sted, til rett tid», favner Smartere Landbruk videre og viser bredden i teknologilandbruket, sier Truls Hansen i årets messeavis. Han er rådgiver i presisjonslandbruk i Norsk Landbruksrådgiving og prosjektleder for Smartere Landbruk på Agrisjå.

På Agrisjå tar vi i Norwegian Agro med oss både små og store maskiner, og ikke minst mange gode messetilbud. Du vil treffe våre forhandlere og selgere fra Trøndelag og Nord-Norge, og vi slår gjerne av en prat om dine framtidige maskin-investeringer. (FOTO: Agrisjå)

Her er de utvalgte maskinene Norwegian Agro stiller ut på Agrisjå 2023:

CLAAS

• CLAAS AXOS 240 | Norgeslansering