Ferieboliger for enhver lommebok og anledning

I en tid hvor eurokursen har nådd nye høyder, vil nok mange tenke seg litt ekstra om når årets ferie skal planlegges. Hos NOVASOL har vi ferieboliger for enhver lommebok, enten du velger å tilbringe ferien her i Skandinavia eller trekker mot varmere strøk lenger sør i Europa.

Om valget faller på Norge, kan du finne ditt drømmested for en rimelig penge. Tenk deg late sommerdager i eget feriehus ved kysten, der du våkner til måkeskrik og bølgeskvulp, og skjærgården venter rett utenfor stuedøren. Der du tar en tur ut i båten for å dra dagens middag opp av havet, mens barna boltrer seg med bading, lek og fisking etter småkrabber. Dette er mulig til en behagelig pris! Hva sier du til en uke i skoleferien ved dette feriehuset idyllisk plassert ved vannkanten på Eigerøy i Rogaland?

Sommeren i Nord-Norge, i midnattssolens rike, har en egen magi. Hvorfor ikke sette kursen nordover i år? NOVASOL har feriehus både i Nordland, Troms og Finnmark. Kanskje du lar deg friste av denne flotte hytten i naturskjønne omgivelser i Ballangen, Nordland? Her kan det bli mange lange og uforglemmelige lyse sommernetter på terrassen.

Deilige Danmark

At det er deilig å være norsk i Danmark er en kjent sak, og vårt naboland i sør holder stand som et av våre aller mest populære reisemål. Og fremfor alt er det barnefamiliene som får sine behov mettet her. Fornøyelsesparkene ligger som perler på en snor, og det er aldri langt mellom barnevennlige sandstrender, så her står bokstavlig talt opplevelsene i kø. Hos NOVASOL kan du booke de lekreste feriehus.

Lille Ebeltoft med flotte og barnevennlige strender, nærhet til shopping og kultur i Aarhus og kort vei til mange spennende opplevelser har lenge vært norske familiers favorittdestinasjon i Danmark, og flotte D15015 er bare et av mange femstjerners feriehus vi kan friste med i området. Eller om budsjettet er litt lavere - hva med et firestjerners hus midt i det vakre hedelandskapet ved Løkken? Her er himmelen høyere, vinden friskere og havet litt mer lunefullt, samtidig som det vrimler av idylliske småsteder og opplevelsesmuligheter for hele familien.

Sol og sommer i Sør-Europa

Vil du heller dra lengre sør, byr vi på et vidt spekter av ferieboliger i land som Kroatia, Spania, Italia og Frankrike. Kroatia er i vinden som aldri før, og stadig flere nordmenn velger å legge sommerferien hit. Prisnivået er fremdeles behagelig og servicenivået høyt. NOVASOL opplever ofte at flere familier går sammen om å leie et av våre romslige luksushus. Hvem ville vel ikke ha storkost seg med familie og gode venner i dette moderne feriehuset? Late dager ved bassengkanten på den usjenerte terrassen eller lange spaserturer langs kysten ispedd forfriskende svømmeturer i det krystallklare vannet - her er det bare å følge hjertet og nyte dagene.

All inclusive

I Slovenia, Albania, Montenegro og Kroatia er alt inkludert. Det vil si at både sluttrengjøring, sengetøy, strømkostnader og kurskatt er inkludert i leiebeløpet. Med et middelhavsinspisert kjøkken og tilgang på fantastiske råvarer kan man selv trylle frem de nydeligste festmåltider hjemme i feriehuset, og det til en pris vi bare kan drømme om her hjemme. De lokale vinene holder som regel svært høy kvalitet og hører naturlig med på festbordet.

Slovenia er et vakkert lite land med kort vei fra alper til palmekyst, Montenegro lokker med krystallklart vann og fantastiske naturopplevelser, og Albania er et spennende og gjestfritt land der turismen har en stor fremtid. Ferieboligen leier du hos NOVASOL.

Spania året rundt

Spania er destinasjonen vi nordmenn aldri blir lei av, noe som også er gjeldende for NOVASOLs feriehusgjester. Her får du mye for pengene uansett om du velger deg et luksushus på Mallorca eller i Marbella, eller en leilighet på Costa del Sol. På Mallorca kan du for eksempel bo i dette romslige feriehuset; tilbaketrukken beliggenhet, men likevel bare noen få minutters biltur til de fantastiske sandstrendene i Alcudia.

Costa del Sol, selve Solkysten, går aldri av moten. Her finner du en rekke velkjente feriesteder, blant dem også det fasjonable Puero Banus, like i utkanten av Marbella. Her kan du nyte livet mens du speider etter kjendiser, beundrer de enorme lystbåtene som ligger fortøyd langs strandpromenaden og frekventere eksklusive moteforretninger. Etterpå kan du trekke deg tilbake til din private ferieleilighet fra NOVASOL, som for eksempel EAN568 - en fantastiske leiligheten med utsikt mot marinaen i Marbella.

Grenseløse muligheter

Eller var det kanskje denne sommeren du hadde tenkt deg å leie en liten rød stuga i de dype svenske skoger? NOVASOL hjelper deg med det også. Bare ta en titt på S45334 som ligger like i vannkanten med god utsikt ut over Vänern.

NOVASOL tilbyr et grenseløst mangfold av feriehus i 29 europeiske land, fra det helt enkle til det mest luksuriøse. Med dette er også alle prisklasser representert, og NOVASOL er et godt sted å starte ferieplanleggingen.

• Turisme

• albania
  • slovenia
  • frankrike
  • italia
  • spania
  • kroatia
  • danmark
  • norge
  • hytteutleie
  • feriehusutleie
  • hytter
  • feriehus
  • sverige
  • montenegro

NOVASOL A/S og dansommer a/s utgjør NOVASOL Gruppen med hovedkvarter i Virum, Danmark. NOVASOL Gruppen har datterselskaber i 14 europeiske land, inklusiv 55 servicekontorer i Danmark og det øvrige Europa, med mere enn 1.500 permanente og midlertidige medarbeidere. Med 40.000 feriehus i 29 europeiske land er NOVASOL Gruppen den største europeiske tilbyderen av feriehusutleie. I 2014 sendte NOVASOL Gruppen nesten 2 millioner personer på ferie. NOVASOL og dansommer er en del af Wyndham Worldwide (NYSE: WYN).

Pia Buen

Pressekontakt Country Manager +47 909 53 906