Vi er klare for 2013 sesongen - Er du?

Vi har nå åpnet salget for 2013, og kan også i år tilby deg det største utvalget av feriehus i hele Europa! Vi har allerede åpnet salget til utvalgte av våre største markeder, blant annet Danmark, Norge, Sverige, Frankrike, Italia og Kroatia. Vi åpner fortløpende for bestillinger til 2013 i de øvrige landene.

Kanskje har du allerede forelsket deg i feriehuset dere leide i sommer? Eller kanskje dere ønsker å leie et feriehus ved en ny, spennende destinasjon neste år? Dersom dere ønsker å være tidlig ute for å sikre dere drømmehuset til deres 2013 ferie, kan dere allerede nå gå inn på vår hjemmeside og booke feriehuset. Dersom du bestiller feriehuset til 2013 nå, har du mulighet til å ombooke til et annet feriehus eller avbestille ditt feriehus helt frem til 30.11.2012 uten gebyr!

Disse dager utsendes NOVASOLs Danmarkskatalog for 2013. Katalogen presenterer et utvalg av våre 6.000 feriehus over hele Danmark. Den nye Danmarkskatalogen er en "light" utgave av de tidligere katalogene, og fungerer som en introduksjon til den komplette Danmarkskatalogen som sendes ut senere i år. På denne måten får man muligheten til å planlegge neste års ferie på et tidlig stadium, og få et overblikk over vårt produktutvalg for 2013. Katalogen er tilgjengelig på utvalgte reisebyråer over hele Norge, samt kan bestilles enkelt på våre nettsider. Kataloger for våre øvrige markeder vil publiseres fortløpende i løpet av høsten.

• danmark
  • hytte
  • utleie
  • salg 2013
  • hytteutleie
  • novasol
  • ferie
  • feriehus

NOVASOL A/S og dansommer A/S udgør NOVASOL Gruppen med hovedkvarter i Hellerup, Danmark. NOVASOL Gruppen har datterselskaber i 9 europæiske lande, inklusiv 40 servicekontorer i Danmark og resten af verden, og beskæftiger mere end 1.500 permanente og midlertidige medarbejdere. Med 30.000 feriehuse i 26 europæiske lande er NOVASOL Gruppen den største europæiske udbyder af feriehusudlejning. I 2009 sendte NOVASOL Gruppen 1,3 millioner personer på ferie. NOVASOL og dansommer er en del af Wyndham Worldwide (NYSE: WYN).

Pia Buen

Pressekontakt Country Manager +47 909 53 906