Flytter og oppgraderer i Oslo

Optimera flytter proffsentret sitt fra Ensjø til Ulven. – Vi har hatt proffsenter på Ensjø siden 2008. Leieavtalen på Ensjø går ut dette året, og vi er nå meget godt fornøyd med å flytte proffsenteret til vesentlig oppgraderte lokaler i Ulvenveien 92C. Her kan vi betjene våre kunder bedre fremover, sier Sondre Opheim, regiondirektør i Optimera.

10. februar åpner Optimera nytt proffsenter på Ulven. Optimera har vært på utkikk etter ny lokasjon en god stund, og har ventet tålmodig på den rette muligheten.

– Proffsentret på Ensjø har vært en viktig avdeling for oss i Oslo. Avdelingen har opparbeidet seg et godt rykte i markedet, og har utrolig mange gode og trofaste kunder. Vi gleder oss veldig til åpningen og ikke minst til å presentere det nye proffsenteret i Ulvenveien til eksisterende og nye kunder, sier Opheim.

Større og bedre lokaler

Det var viktig for Optimera å finne en beliggenhet innenfor bomringene i Oslo med god tilgjengelighet for kundene. Proffsenteret ligger enkelt tilgjengelig med adkomst både fra Persveien og Ulvenveien.

– Det nye proffsenteret er på over 3000 kvadratmeter, og all handel vil foregå i tempererte lokaler innendørs. At vi nå får større plass betyr at vi kan tilby våre kunder et større og bredere varesortiment enn vi har hatt på Ensjø. I tillegg kan vi ha opptil 13 biler inne samtidig. Vi kan også tilby listverk fra et temperert og støvfritt listverksrom med direkte tilgang fra både inne- og utebutikken, sier Opheim.

Kaffe, kaker og kupp

Optimera Proffsenter Ulven åpner dørene for kunder mandag 10. februar, kl. 06.30. Det blir grilling, kaffe og kaker, og åpningen markeres med gode tilbud og timeskupp gjennom hele uken.

– Vi gleder oss stort til å vise frem Optimera Proffsenter Ulven til alle etablerte og nye kunder, avslutter Opheim.

For mer informasjon, kontakt:

Sondre Opheim, regiondirektør i Optimera
​Tlf.: 905 88 718
​E-post: sondre.opheim@optimera.no

• Eiendom, eiendomsforvaltning

• byggevare
  • verktøy
  • optimera
  • byggevarehandel
  • byggebransjen
  • bygg

• Oslo

Optimera er Norges største aktør innen salg og distribusjon av byggevarer, trelast og interiør med 200 utsalgssteder, 2200 ansatte og over 12 milliarder i omsetning. Virksomheten innbefatter Optimera Proff, Optimera Handel, Optimera Logistikk, Optimera Byggsystemer, Hansmark samt kjedene Flisekompaniet og Montér.

Optimera er en del av det internasjonale konsernet Saint-Gobain, som har mer enn 180.000 medarbeidere i 68 land og er Europas største distributør av byggevarer.