Hvorfor dra over fjellet etter snø?​

Fredag 30. november 16:00 åpner Oslo Vinterpark til stor jubel for store og små Osloborgere!

I førsteomgang åpnes deler av Tryvannssiden - Tårnbakken, Hyttlibakken, Familieområdet og heisene Tryvann Express, Hyttliheisen og Tårn 2.

Nytt for i år er at man kan bruke sesongkortet både i Oslo Vinterpark og i Drammen Skisenter.

I tillegg er det gjort ytterligere investeringer i snøproduksjon og blitt kjøpt inn ny preppemaskin. Våre tre skiband har fått tak, begge lavvoene i anlegget er pusset opp og byttet duk og busstraséen i Wyller er asfaltert.
I tillegg har vi forbedret lysanlegget i Hyttlibakken.

"Det er veldig gøy å se at investeringene i vårt eksplosive snøproduksjonsanlegg bærer frukter og at vi får åpnet anlegget i slutten av november. Vi satser på en knallsesong frem til stengning 22. april", sier daglig leder i Oslo Vinterpark Espen Bengston.

Ta kontakt med daglig leder Espen Bengston for mer informasjon.
espen@tryvann.no / +47 920 36 045

TryvannWyller AS eier og driver anleggene i Oslo Vinterpark og Oslo Sommerpark. Om sommeren finner nesten 35.000 gjester turen ut i trærne, og om vinteren har anlegget 330.000 dagsbesøkende gjester. Oslo Vinterpark, Tryvann er 4. største alpinanlegget i Norge målt i heiskortomsetting og ligger kun 20 minutter unna Oslo Sentrum.