Jubelfest med gratis konsert, ansiktsmaling og snowboard midt på sommeren

Oslo Sommerpark åpner i dag og legger opp til familie-fest førstkommende helg.

"Det er alltid gøy å åpne Sommerparken", sier daglig leder Espen Bengston. "Parken byr på opplevelser for alle ferdighetsnivåer og det er lett å se at gjester har det bra. Her går mestringsglede og adrenalin hånd i hånd!"

Oslo Sommerpark åpnet i 2012 og har siden åpning hatt en eventyrlig vekst. Parken har opplevd ca 30% besøksvekst hvert år og håper å ta imot over 40.000 gjester i sine attraksjoner denne sommeren. Parken åpner i dag 18. mai og holder åpent til 11.oktober 2015.

Oslo Sommerpark benyttes av både familier, vennegjenger og adrenalin jukies, og det er stadig økende besøk fra både skoler og bedrifter. Så langt er det gjort omlag 2000 skolebookinger i klatreparken og vi venter stor pågang de nærmeste ukene. Enkelte dager er allerede utsolgt.

VI FEIRER!
Endelig er Sommerparken åpen og vi inviterer til jubelfest. Lørdag 23. mai kl 12-16 kan store og små, lange og korte, tykke og tynne, sporty og sofaslitere oppleve morsomme aktiviteter i byens lekeplass.

TURBOTROLL
Vi setter opp en hyggelig familiescene midt i klatreparken der TurboTroll holder en gratis konsert for alle. Trolljentene er kule og har hale! Vi gleder oss stort til trollrock midt i parken.

ANSIKTSMALING
Våre egne ansiktsmalere er på plass. Her kan store og små bli ansiktsmalt som de vakreste sommerfugler eller som de skumleste dyrene i jungelen.

SNOWBOARD MIDT PÅ SOMMEREN?
Burton Riglet Park rigger opp sidelengs lekeplass for alle barn. Riglet Park er en spennende måte å prøve snowboard på - og spesielt morsomt nå som gresset er grønt. Burton har laget en kul liten park som barna kan prøve seg i.

Vi fyrer opp grillen og selger pølser for en tier :) Ønsker du å klatre i parken er denne åpen som vanlig, og billetter og utstyr leies inne på Toppsenteret. Book gjerne på nett før du kommer så er du sikret plass.

• oslo sommerpark
  • klatrepark
  • høyt & lavt
  • familie
  • aktiviteter
  • sykkel
  • adrenalin
  • turbotroll
  • burton
  • snowboard
  • ansiktsmaling

Tryvann Skisenter AS eier og driver anleggene i Oslo Vinterpark, Oslo Sommerpark samt Varingskollen Alpinsenter. Om sommeren finner nesten 40.000 gjester turen ut i trærne, og om vinteren har skianleggene over 60 prosent markedsandel i Stor-Oslo området. Oslo Vinterpark, Tryvann er 5. største alpinanlegget i Norge målt i heiskortomsetting. Anleggene tilsammen har ca 280 000 besøk per år.