Tigerspranget - årets råeste nyhet

Kast deg ut fra vår 25 meter høye stokk! Oslo Sommerpark er stolte av å presentere parkens råeste nyhet. Gjør deg klar for en god dose adrenalin og skjelvende knær!

Fritt fall!
Midt i klatreparken har vi satt opp en 25 meter høy stokk. Etter å ha klatret de 88 trinnene opp, er utfordringen å hente nok mot til å hoppe ut. Opplev fritt fall i ca 2/3 av svevet, før farten bremses og man senkes rolig ned på bakken. Turen opp er vel så spennende som svevet ned…

Stokken er 25 meter høy og platformen du hopper fra er på ca 20 meter. Utsikten er formidabel og opplevelsen rå!

Tigerspranget åpner på åpningsfesten 23. mai. Det første hoppet kl 12:00 loddes bort til en adrenalinsugen gjest og det er mange som har tatt kontakt for å få være den heldige til som får kaste seg ut.

"Helt rått!", sier daglig leder Espen Bengston.

Oslo Sommerpark åpnet i 2012 og har siden åpning hatt en eventyrlig vekst. Parken har opplevd ca 30% besøksvekst hvert år og håper å ta imot over 40.000 gjester i sine attraksjoner denne sommeren. Parken åpner 18. mai og holder åpent til 11.oktober 2015.

Tør du ta spranget?

• adrenalin
  • friluft
  • extremsport
  • himmelfallet
  • høyt og lavt
  • klatring
  • aktiviteter

Tryvann Skisenter AS eier og driver anleggene i Oslo Vinterpark, Oslo Sommerpark samt Varingskollen Alpinsenter. Om sommeren finner nesten 40.000 gjester turen ut i trærne, og om vinteren har skianleggene over 60 prosent markedsandel i Stor-Oslo området. Oslo Vinterpark, Tryvann er 5. største alpinanlegget i Norge målt i heiskortomsetting. Anleggene tilsammen har ca 280 000 besøk per år.