​Feirer partnerskap med spesialtilbud og konkurranse

Lavprisfly.no er ny stolt partner av Oslo Pride. Partnerskapet lanseres og feires med spesialtilbud på hotellopphold, og med konkurranse hvor DU kan vinne to flybilletter til Oslo Pride i sommer.

Lavprisfly.no har gått inn som partner av Oslo Pride, festivalen som tidligere het Skeive dager. Det er første gang Lavprisfly.no samarbeider med og støtter en festival.

‒ Under hele Oslo Pride 2015, fra 19. – 28. juni, kan alle våre kunder nyte 15 til 25 prosents rabatt på fire utvalgte Thon hoteller. I tillegg har vi fått en god Pride-deal på Smarthotel. Oslo Pride-rabattene får du eksklusivt tilgang til ved å bestille på Lavprisfly.no, forteller Ingrid Ormstad, ansvarlig for Lavprisfly.no.

Utvalgte hotell med pride-rabatt
De utvalgte «regnbuehotellene» det er spesialtilbud på i perioden Oslo Pride 2015 arrangeres er: Smarthotel Oslo (enkeltrom 595,- og dobbeltrom 695,- per natt), Thon Hotel Spectrum (15 % rabatt), Thon Hotel Slottsparken (15 % rabatt), Thon Hotel Gyldenløve (25 % rabatt), og Thon Hotel Rosenkrantz (15 % rabatt).

Merk at disse rabattene kun vises ved bestilling gjennom Lavprisfly.no når man bestiller innenfor perioden 19. – 28. juni 2015.

Vinn to flybilletter
‒ Vårt partnerskap med Oslo Pride feirer vi også med en egen konkurranse som alle Pride-deltakere kan delta på. Meld deg på konkurransen vår innen 3. mai og du kan vinne to flybilletter til Oslo i sommer i perioden 19-28. juni. Uansett hvor du bor i Norge, spanderer vi billetten for deg og en venn, sier Ormstad.

Meld deg på konkurransen her! Den heldige vinneren trekkes 4. mai.

‒ Partnerskapet er viktig for oss fordi vi nå kan tilby alle tilreisende gode hotelltilbud, men også fordi vi kan huse mange av våre inviterte gjester og artister gratis som del av avtalen. Partnerskapet med Lavprisfly.no er vinn-vinn situasjon for oss, forklarer Oslo Prides styreleder, Lars Arnesen.

Inkludering og kjærlighet
‒ For oss er det ekstra hyggelig at Oslo Pride er vår første festivalpartner. Oslo Pride er en viktig festival. Budskap om inkludering, mangfold, åpenhet, frihet og feiring av kjærlighet for alle, uavhengig kjønn, kjønnsuttrykk eller seksualitet, er noe vi står inne for helhjertet, avslutter ansvarlig for Lavprisfly.no, Ingrid Ormstad.

Lavprisfly.no er en tjeneste laget med kjærlighet av Berg-Hansen Reisebureau AS. Tjenesten er laget for å gjøre det superenkelt for deg å bestille fly og hotell på din mobiltelefon. Lavprisfly har skrelt bort alt unødig kjas og mas. Her er ingen reklame eller overraskelser i form av skjulte gebyrer.

• oslo pride 2015
  • lavprisfly.no
  • feiring
  • fest
  • likeverd
  • respekt
  • innkludering
  • frihet
  • mangfold
  • inkludering
  • vinn flybilletter
  • konkurranse
  • stolt pride partner

Oslo Pride er Norges største pride-festival, og er et ti dager langt friminutt for lhbtiq-personer. Oslo Pride er festivalen tidligere kjent ved navnet Skeive dager.