Sector og PayEx fortsetter samarbeidet

Sector Alarm, Europas nest største alarmselskap med mer enn 320 000 kunder, forlenger sitt samarbeid med PayEx om fakturaadministrasjon, reskontrohåndtering og inkasso.
Siden mars 2010 har Sector Alarms kunder i Sverige og Norge fått faktura gjennom PayEx. I løpet av denne perioden har det skjedd veldig mye i Sector Alarms verden. Flere oppkjøp, ekspansjon i nye land og bytte av forretningssystem er noen av de ekstraordinære hendelsene som har falt på plass i løpet av fire års samarbeid med PayEx.

Sector Alarms svært høye krav til kundetilfredshet, kombinert med fokus på å opprettholde samme lønnsomme tilvekst som i dag, gir dem høye krav og forventninger til samarbeidspartnerene sine.

Sector Alarms CFO Eystein Lund, forklarer hvorfor de har valgt å fortsette samarbeidet med akkurat PayEx:

- PayEx har levert kundevennlige og kostnadseffektive løsninger. De har forstått Sector Alarms forretningsmodell og har ikke minst forstått selskapets ekstremt sterke kundefokus. Sector Alarm har de mest fornøyde kundene i bransjen, og PayEx spiller en viktig rolle for både å sikre og ytterligere styrke denne posisjonen.
De har også medvirket i flere krevende oppkjøpsprosesser. PayEx har da vist vilje og evne til å være løsningsorientert, både under integrasjonsprosessen og i perioden etter oppkjøpet, når kravet om kundetilfredshet er ekstra stort.

Etter flere oppkjøp i Norge, oppkjøpet av Trygga Hem i Sverige og av Irlands markedsledende aktør Phone Watch, har Sector Alarm styrket sin markedsposisjon og for alvor blitt en europeisk aktør.

- Sector Alarm har konkrete planer om ytterligere oppkjøp. Vi er nå på vei ut i Europa, og vi håper å kunne gjøre det sammen med PayEx, avslutter Eystein Lund.

- Sector Alarms grunnverdier bygger på trygghet og sikre løsninger. At Sector Alarm etter fire veldig ekspansive år velger å forlenge samarbeidet med PayEx, opplever vi som et godt kvalitetsstempel på våre tjenester, og det er noe vi er svært stolte over, sier John Martinsson, salgssjef hos PayEx.

Hvis du ønsker mer informasjon, kan du kontakte:

John Martinsson, Region Sales Manager, PayEx Norway AS

Telefon +47 48 88 25 10

E-post: john.martinsson@payex.com

Eystein Lund, CFO, Sector Alarm Holding AS

Telefon +47 906 02 127

E-post: eystein.lund@sectoralarm.com

• Økonomi, finans

• reskontrohåndtering
  • betalingsterminaler
  • betalingsløsninger
  • fakturaadministrasjon