ALT PÅ ETT STED

ALT PÅ ETT STED

I en travel hverdag er det vesentlig at kundene får se alt på ett sted. Vi har redesignet vårt showroom, og har i samarbeid med Oras, Hansa og Uponor lagt opp til enkel og effektiv baderomsinspirasjon, sier en fornøyd Rolf Nilsen, Country Director i Porsgrund Bad AS.

Sentralt beliggende i den stadig voksende Kværnerbyen i Oslo har Porsgrund Bad gjort en skikkelig redesign av showrommet. Sammen med systemleverandøren Uponor og Oras og Hansa armaturer ønsker Porsgrund Bad å tilby et fagsenter der bransjen og privatmarkedet får god veiledning og nødvendig innsikt i produkter og løsninger.

– Dette er et av landets største fagsenter for rørleggere, der de også kan benytte våre møte- og opplæringslokaler. Porsgrund Bad har utstilt et bredt utvalg av produkter innen baderomsmøbler, dusjløsninger, porselen og badekar, og personalet er selvfølgelig behjelpelig med innsikt i hele sortimentet til Ifö og Porsgrund, sier Nilsen.
– Hvis rørleggerne ønsker en mer teknisk inngående produktinformasjon er det en fordel å forhåndsavtale besøket med en av våre distriktssjefer.

For de som ønsker å benytte møte- og opplæringslokalene er det tilgang til både en uformell krok for enkel servering og en flott kantine.

Porsgrund Bad ser fram til å ta i mot nye og gamle kunder for en effektiv presentasjon av totalløsninger på badet.

Anne Ersnes
Markedskoordinator
E-post: anne.ersnes@ifoporsgrund.no

Porsgrund Bads fagsenter ligger i Smeltedigelen 1, 0195 Oslo.
Åpningstider:
Mandag til torsdag kl. 08:00 – 15:45
Fredag kl. 08:00 – 15:00

For å avtale møte eller reservere møte- og opplæringslokaler, kontakt oss på: 74 85 41 10

Bad i tiden siden 1948

Porsgrund gjør det mulig å skape et inspirerende, trygt og personlig baderom med smarte og fleksible løsninger basert på moderne, nordisk design.

Porsgrund er et norsk varemerke med røtter fra Norges eneste porselensfabrik og ble etablert i 1948.

Porsgrund
Luhrtoppen 2