Porsgrund-ansatte kaster klærne

Som del av Porsgrund Bad sin nye lanseringskampanje, ALLE FORMER VÅR HISTORIE, kastet Porsgrund-ansatte klærne for å avdekke selskapets nye dusjkabinett: SHOWERAMA 10-5.

Dusjkabinettet SHOWERAMA 10-5, den siste nyheten fra den populære serien med samme navn, er tilpasset og inspirert av kroppene og formene våre. Dette ble også utgangspunktet for utviklingen av lanseringskampanjen. Som alle vet kommer norske kropper i alle former og fasonger – ikke akkurat som profesjonelle fotomodeller. Løsningen ble derfor å finne egnede modeller i egne rekker!

Den nakne sannheten

Porsgrund Bad spurte egne ansatte om de ville stille opp som modeller til kampanjen. Mange stilte velvillig opp, og resultatet ble en helt unik bildeserie der mange kjente ansikter, fra kundeservice til tidligere administrerende direktør, vil dukke opp i din butikk.

• Dette er en helt unik kampanje. Jobber du i bransjen vil du helt sikkert kjenne igjen noen av modellene. Men kanskje har du bare sett ansiktet eller hørt stemmen? Her får du hele bildet – med kropp og alt. Dere vil definitivt ha noe å snakke om neste gang dere er i dialog, sier Anne Ersnes, Markedskoordinator i Porsgrund Bad.

Se filmen fra fotoopptaket!

Distriktssjef for Sørlandet og Telemark, Tom Arne Endresen, et kjent ansikt for mange, var med på kampanjen.

• Det var helt supert å være med på fotoopptaket, og det ble en annerledes og gøy dag sammen med kollegaene. Ingen har et forhold til profesjonelle modeller, og her får du se kjente folk i alle former og aldre, sier Tom Arne Endresen, distriktssjef i Aust-Agder.

SHOWERAMA 10-5

Nyheten Porsgrund Showerama 10-5 dusjkabinett representerer en vesentlig forbedring med gjennomgående trygge og solide løsninger, både for den som skal montere, og den som skal bruke det. Blant detaljene som gjør Showerama 10-5 raskere å montere, er at glasset er ferdig limt til hjørneprofilen. Festekroker holder glass og profiler sammen, slik at montering enkelt kan utføres av én person. Showerama 10-5 kommer i to modeller: pentagonal (femkantet) og firkant. Begge er komplett utstyrt med takdusj, hånddusj og blandebatteri, og Comfort-modellen har integrert hylle i plexiglass.

For de fleste

Dusjkabinettet er spesielt utviklet og designet for å passe kroppene og formene våre – noe som gjør at dusjen passer for de aller fleste.

• Bygg, eiendom

• showerama
  • dusjkabinett
  • kabinett
  • porsgrund bad
  • porsgrund
  • dusj
  • baderom

OM PORSGRUND

Porsgrund ble etablert i 1948, og er et norsk varemerke med røtter fra Norges eneste porselensfabrikk. Porsgrund er en del av Geberit Gruppen som er en nøkkelspiller i den europeiske (internasjonale) baderomsindustrien. Porsgrund gjør det mulig å skape et inspirerende, trygt og personlig baderom med smarte og fleksible løsninger basert på moderne, nordisk design.

Katharina Sølvberg

Pressekontakt Head of Marketing i Geberit Norge +47 982 68 196