Power Controls AS lanserer ny nettbutikk

Power Controls AS er Norges raskest voksende strømleverandør for hyttemarkedet, telekommunikasjon og fritidsmarkedet. Med vår nye nettbutikk har vi store ambisjoner på web, i tillegg til proffbutikk i Moss. Vi satser på kvalitetsmerker med høy kvalitet både for ekspedisjoner, jobb og fritid. Alle produkter blir nøye testet og godkjent av oss før salg. Vi tester produkter i kuldekammer og vi har bistått flere ekspedisjoner for utprøving av nye produkter.

Vi leverer fornybar energi når du trenger det og hvor du trenger det

Vår nettbutikk PowerShop.as eies og driftes av Power Controls AS som nå er offisiell SUNWIND Faghandel. Det innebærer at i tillegg til egne produkter som Power Controls utvikler, produserer og importerer, så har PowerShop nå et komplett utvalg av SUNWIND produkter. Vi selger det meste innen miljøvennlig energi og komfort for hyttemarkedet, camping, båt og turer. Velkommen til www.powershop.as

Ønsker du en hyggelig prat om alternativ energi og produkt løsninger, er du hjertelig velkommen på tlf: 69 700 300

www.powershop.as