Glade revisorer i PwC som ble kåret som Norges drømmearbeidsgiver for revisorer, ifølge Universum Awards.

Studentene har talt: PwC er mest attraktive arbeidsgiver for revisorer og klatrer mest blant IT-studentene!

Universum hadde 12.mai sin årlige kåring av Norges mest attraktive arbeidsplass, og PwC hevder seg sterkt i flere av kategoriene. I Universum-kåringen blir 11.000 studenter fra 24 ulike skoler spurt om hvilke arbeidsgiver de aller helst vil jobbe hos. Her stikker PwC blant annet av med beste plassering i revisjonskategorien under Økonomi, samt Årets Klatrer innen IT-kategorien, hvor vi rykket frem 7 plasser fra i fjor, opp til 16.plass. Les mer i rapporten her.

Fjerdeplass som norske økonomistudenters drømmearbeidsgiver
I år rykket PwC også opp til en 4.plass som norske økonomistudenters drømmearbeidsgiver, bak Norges Bank/Oljefondet, Equinor og DnB.

–Dette er vi utrolig stolte av. Kampen om de beste hodene er tøffere enn noensinne, og de neste årene skal PwC vokse med over tusen nye medarbeidere, sier Leif Arne Jensen, administrerende direktør i PwC Norge.

PwC er Norges ledende kompetansehus med 28 kontorer over hele Norge. Vi hjelper virksomheter med alt fra cybersikkerhet, revisjon, lover og regler til antihvitvasking og lederutvikling.

PwC er Norges ledende kompetansehus med 28 kontorer over hele Norge. For å løse alt fra klimakrisen til eldrebølgen, trenger vi et godt samspill mellom mennesker og teknologi. Vi hjelper virksomheter med alt fra cybersikkerhet, revisjon, lover og regler til antihvitvasking og lederutvikling.

PwC