Gå videre til innhold
Roar Forfang (t.v.), Salgssjef i R. Bergersen og Torfinn Rosland, Markeds- og Innkjøpssjef.

R. Bergersen digitalisererer nøkkelbestillinger for borettslag og næring

R. Bergersen lanserer nå en løsning som gjør det enklere for beboere i borettslag og leietakere i næringsbygg å bestille systemnøkler og nøkkelbrikker. Beboeren kan nå bestille de nøklene de har behov for i nettbutikken til R. Bergersen, og det eneste styret/eiendomsforvalter trenger å gjøre er å se gjennom bestillingen på e-post og trykke "godkjenn" eller "avvis".

- Vi jobber kontinuerlig for å forenkle hverdagen for våre kunder, og digitalisering er en viktig del av dette, sier Roar Forfang, Salgssjef i R. Bergersen. Normalsituasjonen i dag er at alle bestillinger av systemnøkler og brikker må gå gjennom styret eller eiendomsforvalter, for så å sendes på e-post til vår systemavdeling. Dette er både tungvint og arbeidskrevende. Når beboeren/leietakeren kan bestille nøkler og brikker selv, så blir det enklere for alle, fortsetter Forfang. Den som bestiller nøklene holder kontakten direkte med oss, og det eneste styret/forvalter trenger å gjøre er å godkjenne eller avvise bestillingen.

Løsningen har tatt over et år å utvikle, og utfordringen har vært å gjøre den så brukervennlig som mulig, samtidig som den også skal være sikker. Nå kan den endelig lanseres.

- Vi har jobbet mye med å få brukergrensesnittet så enkelt som mulig for både den som bestiller og den som skal godkjenne, sier Markeds- og Innkjøpssjef i R, Bergersen, Torfinn Rosland. Vi har derfor valgt å integrere løsningen i R. Bergersens nettbutikk. Brukeren velger det produktet man ønsker (nøkkel eller brikke), gir inn relevant tilleggsinformasjon, og antall. Om man har mistet en nøkkelbrikke så oppgir man hvilken, og brikken blir da sperret. Før bestillingen blir sendt til produksjon går det en e-post til en forhåndsdefinert rekvirent e-post (definert i en egen sikkerhetsavtale), som så godkjenner eller avviser bestillingen. Ellers fungerer dette som en vanlig nettbestilling, fortsetter Rosland.

Den nye løsningen er allerede bestilt av flere borettslag, og det er også meldt interesse fra forvaltere av næringseiendom.

Kontaktpersoner:

Roar Forfang, Salgssjef i R. Bergersen AS, tlf. 92 69 77 89

Torfinn Rosland, Markeds- og Innkjøpssjef i R. Bergersen AS, tlf 93 20 27 28

Om R. Bergersen

R. Bergersen AS er et ledende selskap innenfor lås og beslag i Oslo, og har sin opprinnelse så tidlig som i 1972. Selskapet har i dag 50 ansatte og hadde i 2022 en omsetning på ca 110 mill, fordelt på både forbruker, proff og prosjektmarkedet. R. Bergersen AS er en uavhengig aktør i markedet, og kan derfor tilby løsninger for adgangskontroll, porttelefon og dørbeslag til borettslag, sameier og næringsbygg uavhengig av produsent, og tilpasset den enkelte kundes behov. Selskapet har 10 høyt kvalifiserte montører, og en egen IT avdeling som bl.a. jobber med utvikling og integrasjon av de forskjellige løsningene.

Nettsider

-> Nettside R. Bergersen Bedrift

-> Nettside R. Bergersen Nettbutikk

Regions

R. Bergersen AS er din totalleverandør av dørvridere, beslag, låser og adgangskontroll.

Raymond Lund

Pressekontakt CEO, R.Bergersen AS +47 90 75 81 71
Torfinn Rosland

Pressekontakt Markeds- og Innkjøpssjef, R. Bergersen AS +47 93 20 27 28

Velkommen til R. Bergersen AS!

R. Bergersen AS
Ole Deviks vei 46