Fra venstre fagsjef Håkon Hjemly, radiograf og seniorrådgiver ved Høyskolen i Vestlandet Ørjan Kjærstad og forbundsleder Bent Ronny Mikalsen.

Eksponert - årets første episode handler om strålevern

Radiografer ivaretar sikkerhet og kvalitet i medisinsk bruk av stråling, og strålevern har høyt fokus og prioritet i både utdanning og yrkesutøvelse. I denne episoden møter du radiograf og seniorrådgiver ved Høyskolen i Vestlandet Ørjan Kjærstad, fagsjef Håkon Hjemly og forbundsleder Bent Ronny Mikalsen, og de snakker om radiografers tilnærming til strålevern og ulike problemstillinger de forholder seg til.

Du kan lytte til den her på:
Spotify: https://bit.ly/3U8EID8
Itunes: https://bit.ly/3HwWXuo