Fagutviklingsleder i  Norsk Radiografforbund, Hans Flaata. Foto: Anne Elisabeth Næss.
Fagutviklingsleder i Norsk Radiografforbund, Hans Flaata. Foto: Anne Elisabeth Næss.

Hans Flaata gjenvalgt i styret i Akademisk Studieforbund

Hans Flaata ble på årsmøtet i går gjenvalgt til styret i Akademisk Studieforbund (AKS). Han har sittet i AKS-styret siden 2011, og er spesielt opptatt av akademikernes interesser i studieforbundene knyttet til Voksenopplæringsforbudet  (VOFO) og Kompetanse Norge (tidligere VOX) som er en av Kunnskapsdepartementets etater. Norsk Radiografforbunds mange årlige fagkurs bygger på radiografenes bachelorgrad, og AKS reviderer og godkjenner blant annet studieplanene og innholdet i fagkursene. AKS sin logo er synlig på alle kursprogrammene, og er et kvalitetsstempel for NRFs fagkurs.

Hans Flaata

Fagutviklingsleder Ansvarlig for Norsk Radiografforbunds kursvirksomhet 40857476