Ramirent satser på E-leie

Ramirent satser på E-leie!

Ramirent, en ledende aktør innen maskin- og utstyrsutleie, har nå tatt et gigantisk skritt fremover i å tilby bedriftskunder en sømløs og effektiv måte å leie maskiner og utstyr på. Denne spennende tjenesten gir kundene friheten til å leie maskiner og utstyr rett fra fingertuppene, når som helst og hvor som helst.

En sømløs opplevelse er i sentrum av denne innovative tjenesten. Ved å kombinere enkelhet og effektivitet, gir E-leie kundene muligheten til å leie det de trenger digitalt. Utforsk et mangfoldig utvalg av førsteklasses utstyr, sjekk priser og tilgjengelighet og bestill med noen få tastetrykk.

— Med E-leie ønsker vi å gi kundene våre en unik opplevelse av enkelhet, valg og kvalitet. Denne løsningen representerer vår forpliktelse til å utvikle tjenester som faktisk tilpasser seg kundenes behov og tidsplaner, sier Markedssjef i Ramirent, Christina Niemi i en pressemelding.

En ny standard for utleie

Med lanseringen av E-leie på Ramirent.no, har Ramirent satt en ny standard for utleiebransjen. — En viktig driver i vår bransje er tilgjengelighet, knyttet til både maskiner, priser og åpningstider. Vi har skapt en transparent tjeneste som vi mener svarer på dette, sier Fredrik Brandal, Daglig leder i Ramirent.

Målet er å gjøre leieprosessen så enkel og smidig som mulig, slik at kundene kan oppnå effektivitet i sine prosjekter og leie på egne premisser.

— Vi forstår at våre kunder har ulike preferanser når det kommer til leie av maskiner og utstyr. Derfor har vi lansert E-leie som et nytt alternativ i tillegg til våre etablerte kanaler, som inkluderer vårt salgsteam, besøk i våre kundesentre og personlig service fra våre kundesentermedarbeidere. E-leie på Ramirent.no gir våre kunder muligheten til å handle akkurat slik de ønsker, enten det er online eller gjennom våre tradisjonelle kanaler, sier Niemi.

Ramirent tar de unge på alvor

På Ramirent.no kan du nå enkelt se priser og tilgjengelighet i sanntid, helt uten å være innlogget. Etter innlogging vil systemet vise kundens avtalepriser. Dette gir kundene en umiddelbar oversikt over utvalget av maskiner og utstyr, samt gjeldende priser, uten unødvendige hindringer.

— Vi har sett i Ramirentrapporten at mer enn 50% av bransjen gjør mer enn halvparten av sine bestillinger digitalt, hvor av de under 35 år står for en stor andel. Med E-leie tar vi de unge på alvor, sier Brandal.

Den sanntidsinformasjonen som er tilgjengelig, gir kundene en trygghet når de tar beslutninger om leie. De kan raskt sammenligne alternativer, se tilgjengeligheten for ønsket utstyr og sørge for at deres behov blir dekket på en effektiv måte.

— Med E-leie på Ramirent.no har vi skapt en løsning som prioriterer brukervennlighet og effektivitet og vi er stolte av å tilby denne innovative tilnærmingen til utleie til våre kunder, avslutter Niemi.

For ytterlige uttalelser, bilder eller annen informasjon, ta kontakt med:

Markedsansvarlig i Ramirent

Fredrik Brandal