Her er Cathrine Fossum med årets deltakere i Sommerhytta. Fra venstre: Benjamin Marthinsen, Eli Rebekka Haugen, Petter Nohr, Herman Winger Ramm, Håvard Skille Midtgård, Leona Halset Williams, Patrick Gjertsen Hernæs og Heidi Stangjordet. Foto: TV2

Stolt sponsor av Sommerhytta 2023

Mandag 24.04.2022 hadde den syvende sesongen av det populære oppussingsprogrammet «Sommerhytta» premiere på TV2.

Årets deltakere er kjæresteparret Benjamin Marthinsen(25) og Eli Rebekka Haugen(24), bestevennene Petter Nohr(32) og Herman Winger Ramm(33), kjæresteparret Håvard Skille Midtgård(23) og Leona Halset Williams(27), og samboerne Patrick Gjertsen Hernæs(27) og Heidi Stangjordet(28)

Ramirent er, for fjerde år på rad, stolt sponsor og leverandør av maskiner og utstyr. Ramirent har levert maskiner og utstyr som deltakerne kan benytte seg av for å komme i mål med sin drømmehytte.

I årets sesong skal 4 par lage sin drømmehytte på Myllatunet i Nordmarka i Lunner kommune. I kjent stil skal deltakerne i løpet av ti uker innrede og pusse opp sin egen hytte. Det blir også konkurranser og kniving om de gjeve gullhammerne underveis, før det til slutt blir kåret et vinnerpar.

Vi ønsker deltakerne lykke til!

Kategorier