Vær snill mot naturen – miljøvennlig turservise og slitesterke matbokser

Vær snill mot naturen – miljøvennlig turservise og slitesterke matbokser

Hvordan oppbevarer du maten når du er ute i naturen? Hva bruker du til å spise og drikke? Å tenke på miljø og bærekraft faller seg naturlig når du er ute i naturen. Vi har perfekte tips til produkter fra Kupilka og ECOlunchbox for akkurat dette!

Miljøvennlig turkopp for de minste

Kupilka ønsker at barn skal utforske og bli inspirert av naturen. Denne miljøvennlige koppen er praktisk for barn og rommer 1,2 dl varm sjokolade, suppe eller vann. Kupilka 12 junior cup fås i 4 fine farger og er den perfekte første turkoppen som barnet ditt kan ta med til spisestunden ute, eller når dere skaper gode minner rundt leirbålet. Kupilka 12 junior cup er laget av Kupilkas eget biomateriale med EKOenergi, i en kompositt av 50 % trefiber og 50 % plast.

Bærekraftige matbokser

3-in-1 splash box stabler og oppbevarer maten uten å ta særlig mye plass i vesken eller sekken. Uansett om du har tenkt å spise ute i naturen eller ta med deg en lunsjboks, er dette tredelte settet perfekt. Boksen består av to rom du kan oppbevare mat, snacks eller tilbehør i, og en liten boks du kan ha dressing, saus eller nøtter o.l. i. Settet er så enkelt å åpne og sette sammen igjen at til og med barn klarer det. Alt er 100 % lekkasjefritt, noe som gjør at maten oppbevares atskilt, og at du unngår lekkasje i vesken eller kjøleskapet. Boksene er produsert i rustfritt stål og lokket i silikon.

Ikke glem å etterfylle energi

Snacks er både godt på smak og lurt for å etterfylle energi. Den runde snacksboksen  ECODipper og den rektangulære ECOlunchpod er perfekte til oppbevaring av snacks som nøtter, frukt m.m. Helt fri for ftalater, BPA og andre hormonforstyrrende stoffer. Produsert i rustfritt stål og kan vaskes i oppvaskmaskin.

Vil du ha mer informasjon? Besøk roswi.no eller kontakt oss:

Michael Carlander, Produktsjef
Roswi
Email: michael.carlander@roswi.se

Cecilia Theisinger, Pressekontakt
Roswi
Tel+46 8 505 665 27
Email: cecilia.theisinger@roswi.se

Kvalitetsprodukter innen kjøkken, sport, fritid og friluftsliv

Roswi er en grossist og importør av kvalitetsprodukter innen kjøkken, sport, fritids- og utendørsliv. Under ett og samme tak samler Roswi noen av verdens absolutte toppmerker. Produkter som er like flotte å se på som de er fullendte i funksjon. Alt er nøye utvalgt og testet av selskapet selv.
Blant de kjente varemerkene finner du ENO, Hydrapak, Kupilka , Fällkniven med flere. For mer informasjon om varemerkene som Roswi AB representerer, se www.roswi.no.

Roswi NO
Vendevägen 85B