Kupilka Classic 21, Muminpappa

Nyhet hos Roswi - Kupilkas kolleksjon av Mummi-turkopper!

Nå finnes Kupilkas kolleksjon av Mummi-turkopper med 13 forskjellige motiver inspirerte av Tove Janssons eventyrlige verden hos Roswi! Her er alt du trenger å vite om turkoppene og hvilken du skal velge til ditt neste skogseventyr.

Kolleksjonen inneholder 4 av de mest klassiske turkoppmodellene: 12, 21, 37 og 55 med flere forskjellige motiver. Vi møter Lille My, Snusmumrikken, Hattifnattene og flere andre kjære mummitroll. Velg størrelse i forhold til hva du vil spise eller drikke fra Kupilka-koppen på ditt neste tur- eller friluftseventyr.

Junior 12: En perfekt første turkopp til den lille eventyreren! Junior 12 kommer i sju forskjellige motiver og farger. Koppen har herlig grep og passe volum på 1,2 dl slik at barna kan nyte sin varme kakao. Turkoppen passer også fint til en dobbel espresso for de voksne. Volum: 1,2 dl. Vekt: 49 g

Classic 21: Kupilkas klassiker med 4 forskjellige motiver: Mummimamma, Snorkfrøken, Mummitrollet og Mummipappa. Perfekt til morgenkaffen, og holder drikken varm uten at du brenner fingrene. Volum: 2,1 dl. Vekt: 83 g

2 in 1 37: Med 2 i 1-koppen trenger du bare én kopp uansett innhold. Suppe, te eller dessert – du bestemmer. Koppen kommer med motiv av Snusmumrikken med en størrelse som rommer akkurat passe. Volum: 3,7 dl. Vekt: 134 g

Eating/Soup Bowl 55: Modell 55 har håndtak for ekstra godt grep slik at du har den andre hånden fri til drikke. Her får du plass til en perfekt porsjon av alle slags matretter med herlig motiv av Mummitrollet og Snusmumrikken på eventyr. Dette er turkoppen for den sultne eller den som trenger ekstra godt grep. Volum: 5,5 dl. Vekt: 184 g

Priser: Fra 199–299,-

Mer om Kupilkas produkter: Kupilkas produkter tåler kokende varmt vann og minusgrader ned til -30°C. Kan vaskes for hånd i naturen eller i oppvaskmaskin. Produktene fremstilles av Kuplikas eget biomateriale ved hjelp av EKOenergi. Hver gjenstand eldes vakkert, men beholder sine kvaliteter. Du kan sjekke hvor nytt produktet er ved hjelp av treduften – jo sterkere duft, desto nyere er produktet! På slutten av levetiden kan produktene gjenvinnes, forbrennes for varmeenergi eller returneres til produsenten for gjenbruk.

Roswi er en grossist og importør av kvalitetsprodukter innen kjøkken, sport, fritids- og utendørsliv. Under ett og samme tak samler Roswi noen av verdens absolutte toppmerker. Produkter som er like flotte å se på som de er fullendte i funksjon. Alt er nøye utvalgt og testet av selskapet selv.

Blant de kjente varemerkene finner du ENO, Hydrapak, Kupilka , Fällkniven med flere. For mer informasjon om varemerkene som Roswi AB representerer, se www.roswi.no.

Pressekontakt Presskontakt 08-505 665 45
Michael Carlander

Produktchef 073-500 20 10

Kvalitetsprodukter innen kjøkken, sport, fritid og friluftsliv

Blant de kjente varemerkene finner du ENO, Hydrapak, Kupilka , Fällkniven med flere. For mer informasjon om varemerkene som Roswi AB representerer, se www.roswi.no.

Roswi NO
Vendevägen 85B