Roswi Norge lanserer B2B-nettbutikk for norske forhandlere

Roswi Norge lanserer B2B-nettbutikk for norske forhandlere

Roswi fortsetter å vokse og satser nå fullt på det norske markedet ved å starte opp netthandel for B2B i Norge.
Roswi er en distributør av kvalitetsprodukter innenfor sport, fritid, friluftsliv og kjøkken. Under ett og samme tak finnes noen av verdens absolutte toppmerker, og kundene kommer helt fra starten av til å finne varemerkene ENO, Kupilka, Hydrapak, Fällkniven, ECOlunchbox, Keybak, Boomerang, T-Reign og Humangear.

Bedriften har som mål å øke sortimentet gradvis for de norske forhandlerne avhengig av om de får rettighetene til å gjøre det. Roswi har de siste årene vokst og utvidet både geografisk og gjennom tilbudet av produkter og varemerker av høy kvalitet. Netthandelen er en viktig del av denne vekststrategien og eksisterer allerede i Sverige, Danmark, Finland – og nå også i Norge.

"Grunnen til at vi utvider geografisk gjennom netthandel er at den støtter opp under salget på det respektive markedet. Vi ser også et stort potensial hos nåværende og blivende forhandlere til å vokse sammen med oss. Gjennom netthandelen kan vi hjelpe kundene våre med å handle raskt gjennom den fleksibiliteten, transparensen og raske tilgangen til både produkter og markedsmateriale vi tilbyr", mener Christopher Carlander, adm.dir. i Roswi.

På roswi.no finner man et utvalg av sortimentet som Roswi har rettigheter til å selge i Norge. På roswi.no kan forhandlere nå bestille produkter døgnet rundt, se lagersaldo samt ordrehistorikk, laste ned bilder med høy oppløsning og mye mer.

"Vi synes det er utrolig spennende med det norske markedet. Vi ser blant annet et klart behov for produkter som forenkler og også bedrer opplevelsen av å være ute i den vakre norske naturen. Vi har indikasjoner på at det finnes mange sports- og friluftsentusiaster som allerede har og kommer til å fatte interesse for de smarte kvalitetsproduktene vi tilbyr i Norge", sier Cecilia Theisinger, ansvarlig for netthandel og marked i Roswi.

Nettbutikken er helt klar til å tas i bruk av forhandlerne i Norge. Hvis man ønsker å kjøpe produktene hos roswi.no, må man være forhandler og ha en kundekonto hos Roswi, noe man kan søke om på nettstedet.

Velkommen til roswi.no!

Vil du ha mer informasjon? Kontakt oss:

Christopher Carlander
Adm.dir.
Email: christopher.carlander@roswi.se

Cecilia Theisinger
Email: cecilia.theisinger@roswi.se

Emner

Roswi er en grossist og importør av kvalitetsprodukter innen kjøkken, sport, fritids- og utendørsliv. Under ett og samme tak samler Roswi noen av verdens absolutte toppmerker. Produkter som er like flotte å se på som de er fullendte i funksjon. Alt er nøye utvalgt og testet av selskapet selv.

Blant de kjente varemerkene finner du ENO, Hydrapak, Kupilka , Fällkniven med flere. For mer informasjon om varemerkene som Roswi AB representerer, se www.roswi.no.

Kvalitetsprodukter innen kjøkken, sport, fritid og friluftsliv

Blant de kjente varemerkene finner du ENO, Hydrapak, Kupilka , Fällkniven med flere. For mer informasjon om varemerkene som Roswi AB representerer, se www.roswi.no.

Roswi NO
Vendevägen 85B