Gå videre til innhold
To av RSM Norges egne associates presenterte sin masteroppgave på årets EAA-konferanse

Nyhet -

Våre egne associates Merethe Vavik og Solveig Haug presenterte masteroppgaven sin på årets EAA-konferanse i Bergen. Det viser at arbeidet deres blir akseptert internasjonalt og godkjent av andre forskere, og vi er både dypt imponerte og skikkelig stolte av dem! Oppgaven har tittelen "Beyond Tools: a multiple case study of Beyond Budgeting implementation". Se video her om hvordan dette gikk til.

NHH var i år vertskap for EAA konferansen – som var helt stappfull med lange ventelister. 1200 økonomiforskere og ledere fra 49 land deltok. Over 700 forskningsartikler på økonomi- og ledelse ble presentert.
.
Konferansen ble ledet av Finn Kinserdal, Instituttleder, Institutt for regnskap, revisjon og rettsvitenskap på NHH. Da vi snakket med ham beskrev han konferansen som en internasjonal og betydelig arena for de som forsker på dette feltet, og at det er særskilt viktig for de yngre som få bygget en karriere og nettverk helt fra start.

Revisorforeningen ved Harald Brandsås var engasjert i konferansen, og synes spesielt disse to unge talentenes bidrag er utrolig spennende. Behovet for rekruttering til revisjonsbransjen er enormt, anslagsvis snakker de bare de 5 store revisjonsfirmaene behovet for å ansette over 5000 revisorer de neste 5 årene – legger man til RSM Norge og andre revisjonfirmaer så er tallet langt høyere

Lena Angela Nesteby

Pressekontakt Markeds- og kommunikasjonsdirektør +4748168848

Velkommen til RSM Norge AS!

RSM er det mellomstore revisjonsselskapet, og har som ambisjon å være Norges ledende revisjons- og rådgivningsselskap for kjernen av norsk næringsliv. De har kontorer i Oslo, Vestland, Agder, Rogaland og Trøndelag, med over 350 ansatte. Kjernevirksomheten er revisjonstjenester, og de hjelper også med rådgivning innen advokattjenester, skatt, avgift, regnskapsrådgivning og transaksjoner. Kundene er i et bredt utvalg av bransjer og omfatter mindre aksjeselskaper, konsern med betydelig størrelse og børsnoterte selskaper – med en solid posisjon blant eierstyrte virksomheter. RSM Norge er en del av RSM-nettverket, med 820 kontorer fordelt på 120 land, og 64,000 mennesker verden over.

RSM Norge AS
Ruseløkkveien 30