Saint-Gobain Abrasives AS vinner årets Presserom 2012

Saint-Gobain Abrasives AS vinner årets Presserom 2012

Saint-Gobain Abrasives har blitt tilldelt utmerkelsen
”Årets Presserom 2012” i kategorien ”Årets Globetrotter” som tildeles bedrifter som har presserom på flere språk. Saint-Gobain Abrasives har idag presserom på svensk, norsk, dansk, hollandsk og finsk.

Konkurransen arrangeres av MyNewsdesk og hensikten er  å belønne de bedriftene og organisasjonene som med sine presserom viser nytenkning og kreativitet innen digital PR. MyNewsdesk er en plattform for publisering av nyheter med mer enn 5.000 presserom i dag.

Juryens uttalelse:

”Dette internasjonale selskapet har på en innovativ måte brukt sine ulike  internasjonale presserom for å nå ut med sitt varemerke og selskapets nyheter på et globalt marked.”

”Det var meget hyggelig å få utmerkelsen ’Årets Globetrotter’ og det er vi naturligvis meget stolte og glade for” sier Viggo Larsen, ansvarlig for markedskommunikasjon hos Saint-Gobain Abrasives AS. ”Vi har brukt MyNewsdesk i flere år for publisering av våre norske pressemeddelelser og har
kunnet konstatere at det er et meget oversiktelig og enkelt verktøy, som er meget effektivt. Våre positive erfaringer førte til at vi nå har  flere presserom på ulike språk”.

Saint-Gobain Abrasives vant ”Årets Presserom” i kategorien
”Beste Internasjonale Presserom” år 2011.

MyNewsdesk har lansert ”MyNewsdesk Hall of Fame” der de siste års vinnere og nominerte selskaper i konkurransen "Årets Presserom" presenteres.

Anders Johansson

Pressekontakt Marketing Manager Scandinavia +46 (0)72 379 84 04