Fjorårets utekino var en stor suksess, og Sammen vil i år gjenta suksessen

Sammen inviterer til utekino på Fantoft

Sammen Bolig gjentar utekino suksessen på Fantoft og viser filmen “How to blow up a pipeline” 27 september. Med over 1 000 skuelystende studenter forrige gang er forventningene store.

Filmsuksess på Fantoft

I fjor arrangerte Sammen Bolig utekino for alle studenter, på Fantoft. Filmen “Everything Everywhere all at once” ble vist med stor hjelp fra Bergen Kino som stilte med prosjektor, lyd, lys og alt som hører med en vellykket filmkveld.

Over 1 000 var godt fornøyde, og nå skal Sammen Bolig gjenta suksessen som forhåpentligvis kan utvikle seg til en hyggelig tradisjon for studentene i Bergen. 27. september samles igjen studenter fra hele Bergen til en koselig filmkveld på Fantoft.