Easy UPS 3S gjør forretningskontinuitet enklere for norske små og mellomstore bedrifter

Enkel å installere, bruke og vedlikeholde: Easy UPS 3S fra Schneider Electric er som skapt for norske forhold. Den nye 10-til-40kVA-UPS-en har robuste elektriske spesifikasjoner og et kompakt design, derfor utgjør den en ideell avbruddsfri strømforsyning for små og mellomstore bedrifter, som det er mange av i Norge.

Easy UPS 3S beskytter kritisk utstyr fra skader ved strømstans og overspenning. UPS-en leverer inntil 96 % effektivitet i dobbel konversjonsmodus og inntil 99 % i energibesparende ECO-modus. Easy UPS 3S leveres med og uten batterier og kan dermed tilfredsstille ulike forretningsbehov. For å sikre pålitelighet og sikker konfigurering tilbyr Schneider Electric også support i forbindelse med idriftsettelsen.

Tilgjengelig, brukervennlig og pålitelig UPS
- Vi er glade for at denne trefasede 10-til-40kVA-UPS-en nå blir tilgjengelig i Norge, sier Arild Bjørkedal, salgsdirektør for Schneider Electric. - Easy UPS 3S er best i klassen når det gjelder tilgjengelighet, pålitelighet, brukervennlighet og kvalitet. Den passer perfekt for små og mellomstore bedrifter, datasentre og fabrikker.

Easy UPS 3S har et logisk skjermoppsett og kan dermed enkelt konfigureres, fjernovervåkes- og fjernstyres med EcoStruxure™,Schneider Electric sin IoT-plattform. Den nye UPS-en fra Schneider Electric har et minimalistisk og kompakt design, er robust og fungerer også som et ypperlig overspenningsvern. Easy UPS 3S er testet under tøffe forhold og tilfredsstiller strenge krav. Den kan skilte med kort leveringstid og kan raskt installeres i datasentre og industrielle miljøer.

Lær mer om Easy UPS 3S her. Les mer om Schneider Electric sine EcoStruxure IT-løsninger her

• Bedrifter, allment

• ecostruxure
  • overspenning
  • strømstans
  • serverrom
  • data center
  • datasenter
  • ups
  • energief
  • energibesparende

Med global tilstedeværelse i mer enn 100 land er Schneider Electric den ledende aktøren innen energistyring - mellomspenning, lavspenning, sikker strømforsyning og automasjonssystemer. Vi tilbyr integrerte løsninger som sikrer effektivitet ved å kombinere energi, automatisering og programvare. Med vår åpne plattform samarbeider vi med et stort nettverk av partnere, systemintegratorer og utviklere i vårt verdensomspennende økosystem. Dette for å levere det beste innen sanntidskontroll og operativ effektivitet. Vi tror at dyktige medarbeidere og partnere gjør Schneider Electric til et fremragende selskap. Vi tror også at vår forpliktelse til innovasjon, mangfold og bærekraft sikrer at «Life is On», overalt, for alle og i hvert øyeblikk.

www.schneider-electric.no.