Industri 4.0 i fokus på Euro Expo i Trondheim

Mye spennende for maskinbyggere og prosessansvarlige som ønsker å effektivisere.

Grønn vekst i fokus
- Vi ønsker å hjelpe maskinbyggere og fabrikkansvarlige med å finne helhetlige og bærekraftige løsninger for å ekspandere og effektivisere egen virksomhet, sier John Hjelset og Jesper Rasmussen fra Schneider Electric. De vil stille på Schneider Electrics stand på Euro Expo i Trondheim 21. og 22. mars for å hjelpe norske industrikunder å takle den økende konkurransen på et krevende internasjonalt marked.

Helhetlig tilnærming
- Smarte løsninger baserer seg på nettilkoblede komponenter, som våre besøkende vil få se på messen. I tillegg vil vi kunne fortelle mer om vår systemarkitektur, EcoStruxure. Den sørger for en helhetlig tilnærming til industriell effektivitet. EcoStruxure er basert på smarte komponenter, styresystemer og skyløsninger som lagrer og rydder datastrømmen fra anleggene. Målet er å formidle riktig informasjon til riktig tid, slik at effektiviserings- og vedlikeholdstiltak kan iverksettes på en proaktiv måte, avslutter Hjelset og Rasmussen.

Her kan du laste ned gratis inngangsbillett

• industri
  • automasjon

Med global tilstedeværelse i mer enn 100 land er Schneider Electric den ledende aktøren innen energistyring - mellomspenning, lavspenning, sikker strømforsyning og automasjonssystemer. Vi tilbyr integrerte løsninger som sikrer effektivitet ved å kombinere energi, automatisering og programvare. Med vår åpne plattform samarbeider vi med et stort nettverk av partnere, systemintegratorer og utviklere i vårt verdensomspennende økosystem. Dette for å levere det beste innen sanntidskontroll og operativ effektivitet. Vi tror at dyktige medarbeidere og partnere gjør Schneider Electric til et fremragende selskap. Vi tror også at vår forpliktelse til innovasjon, mangfold og bærekraft sikrer at «Life is On», overalt, for alle og i hvert øyeblikk.

www.schneider-electric.no.