Nye Zelio RE17 tidsrelé er pålitelig og lett å bruke

Schneider Electric lanserer i dag ny generasjon av Zelio RE17 tidsrelé for et bredt spekter av bruksområder, fra elektrisk distribusjon til industriell automatisering.

Vestby, 14. august 2013: RE17 er de nyeste tidsreleene i Zelio-serien. RE17 erstatter vår gamle tidsrelé-serie ved navn RE11. De nye tidsreleene gir god beskyttelse mot overspenning og gode funksjoner knyttet til teknisk krevende applikasjoner. RE17 er utviklet for å passe de fleste bruksområder, noe som gjør tidsreleene både sikrere og mer pålitelige.

- Vi ser at brukere mer enn noen gang vil ha høykvalitets tidsreleer som er pålitelige og lette å bruke. Den nye Zelio RE17-serien er god kombinasjon av kvalitet og brukervennlighet, til en konkurransedyktig pris, sier Anders Hatlø, Produktsjef Industri i Schneider Electric Norge.

Den nye standardiserte utformingen har en kompakt størrelse på 17,5 mm i bredden og samsvarer med Zelio-kontrollreleer. Dette reduserer behovet for å gjøre dimensjonsendringer hver gang ulike kontrollfunksjoner er nødvendig.

Den ergonomiske utformingen gjør installasjonen enkel, rask og sikker. Brukergrensesnittet på RE17 er brukervennlig og lett å idriftsette.

Releet er produsert av materialer av god kvalitet i ISO-sertifiserte produksjonsanlegg. Zelio RE17 tidsreleer er ferdig testet og sertifisert av tredjeparts organisasjoner i henhold til relevante produktstandarder.

Zelio RE17-spekteret av tidsreleer er nå tilgjengelig fra Schneider Electric.

For ytterligere informasjon: Anders Hatlø, Produktsjef Industri, mobil: 906 18 751. anders.hatlo@schneider-electric.com

• industriell automatisering
  • elektrisk distribusjon
  • tidsreleer