Nytt tilknytningsskap fra Schneider Electric i samsvar med NEK399

Schneider Electric lanserer et nytt tilknytningsskap for boliger og leiligheter i samsvar med NEK399.

Det nye tilknytningsskapet fra Schneider Electric skal fortrinnsvis monteres utendørs på vegg eller innfelt i boligens yttervegg, og er testet etter NEK439:2013, 1 og 3.

Skapet er 3-delt med felt for måler, sterkstrøm og svakstrøm, og har separat føringsvei for svakstrøm og sterkstrøm. Skapet er monteringsvennlig med god plass for innkommende kabel. Tilknytningsskapet holder kapslingsgrad IP45D når døren er lukket og IP2XC med døren åpen. Døren kan hengsles på venstre eller høyre side, og taket er skrått for at regn og snø ikke skal samle seg. Drenerende falser rundt døra sikrer at vann ledes vekk og ikke trenger inn i skapet.

Tilknytningsskapet leveres tomt (med målersløyfe og PEN-splitt), som kit eller ferdigkoblet.

Mer informasjon om det nye tilknytningsskapet fra Schneider Electric finner du her

For ytterligere informasjon:
Runar Larsen, Product Manager Panels and Enclosures , mobil: +47 41 63 04 01,

runar.larsen@schneider-electric.com

• tilknytningsskap
  • elskap
  • energidistribusjon
  • elektro

Schneider Electric er den globale lederen innen energihåndtering og automatisering og hadde i 2014 en omsetning på 25 milliarder euro. Våre 170 000 medarbeidere betjener kunder i over 100 land. Vi hjelper dem å håndtere energi og prosesser på en sikker, pålitelig, effektiv og bærekraftig måte. Fra den enkleste bryteren til komplekse operative systemer skal vår teknologi, programvare og servicetjenester forbedre måten kundene våre styrer og automatiserer virksomhetene sine på. Vår nettilkoblede teknologi preger industrien, forandrer byer og beriker liv.
I Schneider Electric kaller vi det Life Is On.

www.schneider-electric.com/no.

På Twitter: @energieffektiv