Said Amiri, ny Marketing Manager Industry i Schneider Electric

Said Amiri, ny Marketing Manager Industry i Schneider Electric

20. august startet Said Amiri (34) som ny Marketing Manager Industry i Schneider Electric Norge.

Said er fra Teheran i Iran og er oppvokst i Göteborg, hvor han utdannet seg som sivilingeniør innen elektrofag. Han har bygget videre på dette med en Master of Management på BI med spesielt fokus på markedsføring og strategi.

Hans arbeidserfaring har han ervervet i Siemens i totalt syv år, hvor han jobbet som prosjektingeniør, prosjektleder, produktsjef samt, de siste to årene, som KAM for forskjellige OEM kunder innen marine og olje og gass.
- Jeg har bred erfaring med salg av produkter og løsninger for industrien og gleder meg veldig til å være en del av et nytt, ungt og spennende industriteam. Mest av alt ser jeg frem til å jobbe strategisk i Schneider Electric, et selskap som jeg oppfatter som en pioner innen energieffektivisering, sier Said Amiri.

For ytterligere informasjon:
Karoline Aasgaard, Marcom Manager, mobil: 90 67 68 71.
karoline.aasgaard@schneider-electric.com

Som global spesialist på energistyring med kontorer i mer enn 100 land, er Schneider Electric en verdensledende leverandør av integrerte løsninger innen flere markedssegmenter: energi og infrastruktur, prosessindustri, byggautomasjon, sikkerhet, datasentre/nettverk og boligbygg. I enkelte av disse er Schneider Electric markedsleder. Med fokus på sikker, pålitelig, effektiv og grønn energi, oppnådde selskapet med over 140 000 medarbeidere en omsetning på 24 milliarder euro i 2013. Schneider Electric har et aktivt engasjement for å hjelpe individer og organisasjoner til økt energieffektivisering: ”Make the most of your energy”. www.schneider-electric.com/no

Relatert materiale