Åtte deilige brownie bites med melkesjokolade og biter av mørk sjokolade.

BROWNIES TIL FOLKET!

Semper har en lang historie som det glutenfrie alternativet. Vi har et bredt sortiment med gode brød, kjeks og ernæringsriktige mellommåltider. Alt for å kunne tilby forbrukerne variasjonsmuligheter. Vi har det gode brødet som gir en bra start på dagen, den lille søte godbiten til kaffen, eller det praktiske mellommåltidet på vei til trening.

– Vi har via våre kunder fått høre at det det i butikken mangler er god glutenfri brownie som er lett å ta med på diverse arrangementer, eller rett og slett noe godt til kaffen. Dessuten ble porsjonsforpakninger etterspurt siden det minsker risikoen for krysskontaminering, som i noen sammenhenger kan være et problem. Semper Brownie Bites er svaret på disse ønskene, forteller Mette Bogen, produktsjef Semper Glutenfritt.

Tenk deg en saftig brownie laget på melkesjokolade, med biter av mørk sjokolade som bare smelter i munnen. Semper Brownie Bites er helt enkelt uimotståelige.

Det er åtte Brownie Bites i pakken, og du finner godbitene i frysen hos Coop OBS og Mega fra midten av mai. Anbefalt utsalgspris: kr. 49,90.

For ytterligere informasjon kan du kontakte: produktsjef Mette Bogen, m. 95054357 eller e-post: mette.bogen@semper.no

Våre produkter er utviklet med tanke på menneskers behov. Siden 1991 har Semper jobbet med å utvikle glutenfrie produkter av beste kvalitet for det nordiske markedet.
Semper AS har i dag varemerkene Småfolk Barnemat og Semper Glutenfritt.