Paprikahjerter

Endelig i Norge! Fingermat fra Organix !

Fingermatkonseptet er utviklet slik at små barn kan oppdage forskjellig smak, form og konsistens. Når små barn lærer seg å spise fast føde, er hver smaksopplevelse et eventyr. Med Organix' kan foreldrene kjenne seg trygge på at de både utvikler smaksløkene og får tyggemotstand. Produktene har forskjellige form og gir derfor barnet en god mulighet til å trene pinsettgrepet

– Vi vil gjøre det lettere for foreldrene å gjøre sunne matvarevalg, sier direktør Anna Rosier hos Organix. I dag finnes det et stort utvalg av dyre og usunne snacks som ikke er tilpasset barn. Organix gjør det lett å velge bra økologiske produkter, og fingermatkonseptet gjør at barnet selv kan oppdage og utforske maten.

Organix' produkter inneholder 100 prosent økologiske råvarer og ingredienser uten unødvendige tilsetningsstoffer, smaksstoffer eller fargestoffer. Organix' produkter er også uten tilsatt sukker.

Fingermat – nyheter i barnematshyllen:

Organix Gulrotpinner og Organix Paprikahjerter

• Økologisk
  • Sprøtt og smelter samtidig i munnen
  • Morsom og enkle form
  • Ovnsbaking i stedet for fritering
  • Nam! Flere gode smaker

Organix selges og distribueres av Semper AB i Norden.For ytterligere informasjon vennligst kontakt: produktsjef Stine Hasselø, m. 958 22 280 eller e-post: stine.hasselo@semper.no

Om Organix

• Grunnlagt i 1992 av Lizzie Vann.
  • Gründer med bakgrunn fra matvarebransjen og finans.
  • Lizzie så at det var etterspørsel etter god, sunn og økologisk barnemat.

Hun startet bedriften hjemme ved kjøkkenbenken og her ble den første maten produsert.

.