Oat Bowl et mellommåltid med mettende havre og frukt.

Nå lanserer Semper Oat bowl, et mettende mellommåltid med biter til barn

Akkurat i tide til høsten, lanserer Semper mellommåltidet Oat Bowl, i to gode varianter, en med kokos og mango og en med eple og kardemomme. Det perfekte mellommåltidet til alle høstens utflukter som kan serveres både kaldt og varmt. Et helt nytt produkt på markedet for barn mellom 8 måneder - 3 år.

Oat Bowl er en laget av sunn og mettende havre og finnes i to smaker. Mellommåltidet har biter av eple eller revet kokos, og med større biter av havregryn enn noe annet produkt på markedet i dag. Kommer i to smaker:

Havre, mango og kokos, deilig smak av mango, kokosmelk og revet kokos for god konsistens.

Havre, eple og kardemomme, med både biter og puré av eple, yoghurt og en mild rund smak av kardemomme.

Oat Bowl er også et perfekt mellommåltid for de større barna.

Den splitter nye praktiske forpakningen Oat Bowl er lett å ta med seg, og har en stor åpning som gjør det lettere for barnet å spise rett fra boksen med skje.

- Vi vet at mange familier har et ønske om å gi barna mettende og gode mellommåltider, selv til de litt større barna. Vår nye Oat Bowl er et perfekt, velsmakende og sunt mellommåltid for familier på farten. Vi er glade for at vår siste produktutvikling svarer på etterspørselen etter nye og innovative mellommåltider for barnefamilier, sier Annette Audretsch, Produktsjef hos Semper.

Semper tilbereder all babymat uten tilsetningsstoffer eller konserveringsmidler. Råvarene er spesielt utvalgt slik at de oppfylle de lave grenseverdiene som gjelder for barnemat. Ingrediensene har såkalt barnematsmatkvalitet, noe som betyr at de overholder lovgivning om babymat og de strenge kravene som gjelder mat til barn under 3 år.

Tilgjengelig i butikk fra uke 38, og AUP er 29,90.

Ønsker du mer informasjon er det bare å ta kontakt med meg:                                                            Annette Skodde Audretsch, produktsjef Semper AS, +47 950 38 265, annette.skodde.audretsch@semper.no

Semper’s velkjente merkevare stå for høy kvalitet, siden starten i 1939. I dag er Semper en ledende aktør innen kategoriene barnemat, glutenfritt og morsmelkerstatning. Hovedkontoret ligger i Sundbyberg og Semper har fabrikker både i Götene og i Falun. Semper har 200 medarbeidere i Sverige, Finland, Norge og Danmark, og omsetter for ca. 1 milliard SEK. Semper inngår i det internasjonale næringsmiddelkonsernet HERO, som har drøyt 4 000 medarbeidere i 30 land. Les mer på www.semper.no.