Ash Olsen har fått med seg den ferske artisten Ermina Ibishi på sin nye låt «ROSALIA». Foto: Max Egnell

Rap-kometen Ash Olsen slipper ny låt

Plateselskap over hele verden kastet seg over Fredrikstad-jenta Ash Olsen da hun slapp debutlåta «KITKAT» i 2020. I januar fulgte hun opp med låta «WILDIN’» som ble listet på P3 og P3X. På sin neste låt har hun fått med seg den helt ferske artisten Ermina Ibishi. «ROSALIA» slippes 23. april.

Hør / last ned «ROSALIA» her.

Stjerneskuddets forrige single «WILDIN’» fikk stor oppmerksomhet i norsk musikkpresse. VG trillet terningkast 5 og P3 plasserte henne høyt på lista over artister som kan ta over både i Norge og internasjonalt i 2021. Det har skapt store forventninger til hva som blir det neste fra Ash. Med «ROSALIA» viser hun nok en gang hvilket stjernepotensial som bor i henne.

- Vi lagde låta mens jeg hadde mad influensa. Det var helt krise, haha, men jeg hadde en sterk visjon for låta, så klarte ikke gi meg. Vi ble veldig happy med resultatet, så det var absolutt verdt det. Også er det veldig fett å slippe min første låt med en feature på, Ermina er rå!, forteller Ash.

«ROSALIA» er produsert av Malte Andreas Hüglund og slippes på Ash Olsens’ egne plateselskap EZ Money, fredag 23. april.