Siemens på ONS

Nyhet   •   aug 29, 2016 08:22 CEST

Lisa Davis snakker om at olje- og gassnæringen har mye å lære fra tradisjonell industri. Teknologien finnes, det er bare snakk om å ta den i bruk på nye og innovative måter.

Under ONS 2016 i Stavanger viser Siemens og Dresser-Rand ulike løsninger og produkter for olje- og gassektoren. På standen i hall 6 gjennomfører vi daglige presentasjoner og vi gir en virituel demonstrasjon av vårt utviklingsprosjekt Subsea Power Grid.

Årets tema er ”A smarter transition” som gjenspeiler behovet for en smart omstilling i en utfordrende periode for bransjen. Siemens demonstrerer derfor løsninger som hjelper kundene til å jobbe smartere og mer effektivt for bedre utnyttelse av ressursene. På messen kan kunder og leverandører møte våre eksperter for å få vite mer om hvordan vi kan bistå dem å løse ulke utfordringer og skape bedre lønnsomhet.

Foredragsholdere fra Siemens
Lisa Davis er styremedlem i Siemens og holder foredrag om innovasjon og bruk av ulike energikilder. Dette skjer tirsdag 30. august.

Anne Marit Panengstuen er administrerende direktør i Siemens Norge, og holder foredrag om de viktigste trendene og forutsetningene for å lykkes. Dette skjer torsdag 1. september.

Kommentarer (0)