Integrert kombiskap i nytt, større format

Integrert kombiskap i nytt, større format

To tydelige trender som har økt etterspørselen på større kjøleskap, er storhandel og det å ha mer frisk frukt og grønnsaker hjemme. Nå lanserer Siemens Hvitevarer et integrert kombiskap med opptil 45 % større volum, for innbygging i en nisje med 194 cm høyde og 75 cm bredde (XXL) samt 194 cm x 55 cm (XL).

Siemens Hvitevarer
Siemens er et ledende varemerke innen hvitevarer som setter globale standarder når det gjelder teknologi, innovasjon og design. I mer enn 175 år har navnet Siemens stått for ytelse, kvalitet, pålitelighet og internasjonalitet. Selskapet tar dagens utfordringer med klimaendringer ved å utvikle miljøsmarte produkter og energieffektive teknologiløsninger.

Sortimentet omfatter både frittstående og integrerte hvitevarer for matlaging, klesvask, kjøl og frys, oppvaskmaskiner samt espressomaskiner. Teknologien er utviklet med mål om å tilføre tydelig verdi for forbrukeren, basert på Siemens smarte kjøkkenfilosofi. Med intelligente hvitevarer øker vi muligheten for brukeren til å leve et sunt og bevisst liv, utvikle sine matlagingsferdigheter og få kontroll over tiden i en hektisk tilværelse.

Siden 1967 har varemerket vært en del av det München-baserte selskapet BSH Hausgeräte GmbH.

BSH-konsernet er en varemerkebeskyttet Siemens AG-lisensinnehaver.

Pressekontakt: press-ne@bshg.com

Siemens Home Appliances press contact

Pressekontakt Press contact

Det designsterke hvitevaremerket Siemens markedsføres i Norge av BSH Husholdningsapparater AS. Produktene holder høy teknisk standard når det gjelder innovasjon, design og funksjon.

Siemens Husholdningsapparater markedsfører og selger kjøle- og fryseskap, komfyrer, ovner og ventilatorer, vaskemaskiner, tørketromler og oppvaskmaskiner, så vel som mindre husholdningsapparater som støvsugere og kaffemaskiner på det norske markedet. Produktene blir solgt til konsumenten via kjøkkenforhandlere og via detaljhandelen.