Kompromissløs ytelse

Kompromissløs ytelse

Den nye studioLine vinklet ventilator fra Siemens Hvitevarer er Europas1 kraftigste.

Trenden med åpne kjøkkenløsninger har økt behovet for avtrekksvifter som innfrir høye krav til design, effektivitet og lite støy. Siemens nye iQ700 studioLine ventilator med vinklet viftecover presterer på sitt beste i alle tre kategorier. Den beste ventilatoren i serien, med bare 59 dB(A)1 i resirkuleringsmodus, er mer stillegående enn noen annen avtrekksvifte, og med en maksimal effekt på opptil 964 m3/h2 er den også unik i Europa. At alt dette passer innenfor energiklasse A+ er mildt sagt imponerende.

Siemens Hvitevarer
Siemens er et ledende varemerke innen hvitevarer som setter globale standarder når det gjelder teknologi, innovasjon og design. I mer enn 175 år har navnet Siemens stått for innovasjon, ytelse, kvalitet og pålitelighet. Selskapet tar dagens utfordringer med klimaendringer ved å utvikle miljøsmarte produkter og energieffektive teknologiløsninger.

Sortimentet omfatter både frittstående og integrerte hvitevarer for matlaging, klesvask, kjøl og frys, oppvaskmaskiner samt produkter til kaffebrygging og støvsuging. Teknologien er utviklet med mål om å tilføre tydelig verdi for forbrukeren, basert på Siemens smarte kjøkkenfilosofi. Med intelligente hvitevarer øker vi muligheten for brukeren til å leve et sunt og bevisst liv, utvikle sine matlagingsferdigheter og få kontroll over tiden i en hektisk tilværelse.

Siden 1967 har varemerket vært en del av det München-baserte selskapet BSH Hausgeräte GmbH.

BSH-konsernet er en varemerkebeskyttet Siemens AG-lisensinnehaver.

Pressekontakt: press-ne@bshg.com

Siemens Home Appliances press contact

Pressekontakt Press contact

Det designsterke hvitevaremerket Siemens markedsføres i Norge av BSH Husholdningsapparater AS. Produktene holder høy teknisk standard når det gjelder innovasjon, design og funksjon.

Siemens Husholdningsapparater markedsfører og selger kjøle- og fryseskap, komfyrer, ovner og ventilatorer, vaskemaskiner, tørketromler og oppvaskmaskiner, så vel som mindre husholdningsapparater som støvsugere og kaffemaskiner på det norske markedet. Produktene blir solgt til konsumenten via kjøkkenforhandlere og via detaljhandelen.