Gå videre til innhold
Et design som tar pusten fra deg. Det nye ventilasjonssystemet glassdraftAir fra Siemens kombinerer elegant design for kjøkkenet med åpen planløsning og overlegen ytelse. Plassbesparende hvitevarer

Siemens presenterer glassdraftAir - designet for å forsvinne.

Når du ikke lager mat, er glassdraftAir skjult i kjøkkenbenken rett bak platetoppen. På den måten kommer ingenting i veien for følelsen av god plass på det åpne kjøkkenet. Kjøkkenet ser ryddig ut samtidig som det er hjemmekoselig, elegant og presentabelt – og matcher stilen som er trendy i urbane omgivelser.

Minimalistisk utseende, maksimal ytelse

Når den er på, blir det slanke og elegante glassdesignet uimotståelig å se på, men ytelsen er også på plass: Ved hjelp av en innovativ luftteknologi dannes en luftgardin bak panelet som optimerer luftstrømmen, og matos og lukt fra alle kokesoner trekkes dermed ut på en pålitelig måte. Når du lager mat, måler climateControl sensoren kontinuerlig mengden lukt og matos, og justerer effektnivået nøyaktig. iQDrive-motoren leverer ikke bare ekstremt kraftig luftuttrekk, den er også eksepsjonelt stillegående i kombinasjon med Guided Air. Dermed kan samtalene rundt bordet fortsette som før selv om du lager mat.

Farger, lys og atmosfære

emotionLight Pro akkompagnerer matlagingen med fargerike aksenter på den polerte kanten av glasspanelet. Kokkene kan velge mellom ni forhåndsinstallerte farger. De som ønsker mer kan velge sin personlige favorittfarge via Home Connect-appen, og tilpasse innstillingen slik at den passer til dagens humør. Appen gir også tilgang til en rekke andre funksjoner. Brukerne kan for eksempel styre glassdraftAir fra spisebordet, uten å reise seg. En annen praktisk funksjon er varsling via push-melding hvis for eksempel filteret må skiftes.

Koordinert med cookConnect

Siemens activeLight platetopp er det perfekte supplementet til glassdraftAir-designet (EX878LYV5E). I stedet for tradisjonelle kokesoner har den et interaktiv blått lys som indikerer, hvor gryter og stekepanner kan plasseres fritt på platetoppen. Platetoppen og glassdraftAir kommuniserer med hverandre via cookConnect. Det betyr at avtrekkssystemets effekt kan styres direkte fra activeLight-platetoppen – som fra alle Siemens Hvitevarer andre Siemens platetopper som er utstyrt med cookConnect. Også her møter imponerende design toppmoderne teknologi.

Om Siemens

Siemens er et ledende varemerke innen hvitevarer som setter globale standarder når det gjelder teknologi, innovasjon og design. Sortimentet omfatter både frittstående og innebygde hvitevarer for matlaging, klesvask, kjøleskap og frysere og oppvaskmaskiner samt produkter til kaffebrygging og støvsuging. I mer enn 165 år har navnet Siemens stått for innovasjon, ytelse, kvalitet, pålitelighet og internasjonalitet. Siemens er også ledende innen utvikling og produksjon av ressurseffektive hvitevarer. Siden 1967 har varemerket vært en del av det München-baserte selskapet BSH Hausgeräte GmbH. https://www.siemens-home.bsh-group.com

Siemens Home Appliances press contact

Pressekontakt Press contact

Det designsterke hvitevaremerket Siemens markedsføres i Norge av BSH Husholdningsapparater AS. Produktene holder høy teknisk standard når det gjelder innovasjon, design og funksjon.

Siemens Husholdningsapparater markedsfører og selger kjøle- og fryseskap, komfyrer, ovner og ventilatorer, vaskemaskiner, tørketromler og oppvaskmaskiner, så vel som mindre husholdningsapparater som støvsugere og kaffemaskiner på det norske markedet. Produktene blir solgt til konsumenten via kjøkkenforhandlere og via detaljhandelen.