Andreas Hjerpe er ansatt som Chief Marketing Officer i Simployer Group.

​Simployer satser internasjonalt og ansetter svensk CMO

Andreas Hjerpe er ansatt som Chief Marketing Officer i Simployer Group. Han vil jobbe fra Simployers kontorer i Stockholm, og underbygger den internasjonale satsingen til HR-software selskapet.

-Ansettelsen av Andreas som leder for det sentrale markedsføringsapparatet med lokasjon i Stockholm viser tydelig at vi tar på alvor den internasjonaliseringen vi ser innen HR-teknologi og kompetansemarkedet, sier CEO i Simployer Group, Thorfinn Hansen.

Simployer er et av Skandinavias største SaaS selskap. Med 35 års erfaring er selskapet markedsledende i Norge innenfor HRM-software og har i både Sverige og Norge inngående kunnskap om jus, hr og økonomi fra et arbeidsgiverperspektiv. Selskapet satser nå sterkt i det nord Europeiske markedet med et helhetlig tilbud.

Andreas Hjerpe har lang erfaring innen Saas-virksomheter og digital markedsføring, blant annet som Senior Manager hos Accenture Interactive. Han har tidligere jobbet i Visma-konsernet og vært markedssjef i Visma Commerce. Nå ser han fram til å fatt på arbeidsoppgavene i sin nye jobb.

-Jeg ser fram til å bidra med både domene og bransjekunnskap, men også å kunne tilføre bredde og nye perspektiver. Jeg ser for meg at de nærmeste årene vil preges av sterk vekst i et høyt tempo, der vårt varemerke og vår posisjon på nye og kjente markeder skal styrkes og tydeliggjøres. Dette er en reise jeg ser fram til å være en del av, sier Andreas Hjerpe.

Andreas Hjerpe få totalansvaret for merkevaren Simployer i både Sverige og Norge samt videreutvikling av kundebasen og skal bidra sterkt til selskapets videre vekst.

Simployer tilbyr ekspertise og løsninger for styring og utvikling av arbeidsstyrken gjennom beslutningsstøtte, HR-software og opplæring. Simployer gjør det enklere å være en god arbeidsgiver.