Erik Ulateig blir ny SINN-direktør

Styret i Studentsamskipnaden i Innlandet (SINN) informerer om at Erik Ulateig onsdag 28.11.18 takket ja til jobben som ny administrerende direktør i SINN. Ulateig tiltrer stillingen 15. mars 2018.

Ulateig kommer fra jobben som daglig leder i Lillehammer Olympic Legacy Center. Han hadde en sentral rolle i Ungdoms-OL 2016, og var før det administrerende direktør i Olympiaparken. Ulateig er 54 år, og er bosatt på Lillehammer med familie.

Stillingen ble lyst ut i september etter at styret i Studentsamskipnaden i Innlandet i juni inngikk avtale med nåværende administrerende direktør Hans Ødegård om opphør av arbeidsforhold. I overkant av 30 personer søkte på stillingen som administrerende direktør.

Om ansettelsen av Erik Ulateig:

Ulateig er ambisiøs og har fullt fokus på å være en synlig leder i alle ledd i organisasjonen. Han er godt forberedt i alt han foretar seg, og er tydelig på hva han ønsker. Styret er overbevist om at Ulateig er riktig person til å lede Studentsamskipnaden i Innlandet inn i en spennende tid.

Kontaktperson på vegne av styret i Studentsamskipnaden i Innlandet,

Styreleder Henrik Wangberg, 406 08 495

Erik Ulateig kan kontaktes på: 901 17 929

• Media, kommunikasjon

• Hedmark

____________________________________________________________________________________________

SINN er studentsamskipnaden for studentene ved Høgskolen i Innlandet, og studentsamskipnad for seks studiesteder. Over 13.000 studenter betaler semesteravgift til SINN, og kan dermed bruke de ulike tilbudene våre. Disse tilbudene omfatter bolig, barnehage, kantine, bokhandel og rådgivningstjeneste/ helsetilbud.

Hovedoppgaven er å tilby velferdstjenester og produkter som gjør studiehverdagen best mulig.

Jobben vi gjør skal bidra til at våre studiesteder er blant landets mest attraktive og at vi har blant landets mest fornøyde studenter. Vi skal gi alle studenter et godt velferdstilbud som bidrar til et helhetlig læringsmiljø.

Martine Å. Markussen

Pressekontakt Kommunikasjonsrådgiver 951 68 985