Bilde: Martin Letzter blir ny destinasjonssjef i SkiStar Hemsedal fra 1. januar 2018.

Martin Letzter blir ny destinasjonssjef i SkiStar Hemsedal

Martin Letzter tiltrer som ny destinasjonssjef i SkiStar Hemsedal fra 1. januar 2018. Letzter overtar stillingen etter Andreas Smith-Erichsen.

Letzter kommer fra rollen som forretnings- og strategiutvikler i SkiStar AB. Han har tidligere vært ansatt i The Boston Consulting Group og Modern Times Group.
Letzter er 36 år gammel og kommer opprinnelig fra Stockholm.

For ytterligere informasjon kontaktes adm. dir. SkiStar Norge, Bo Halvardsson, telefon +46 706 400 289, eller destinasjonssjef SkiStar Hemsedal, Andreas Smith-Erichsen, telefon 91 18 90 53.

SkiStar AB (publ) er notert på Nasdaq Stockholms Mid Cap-segment. Konsernet eier og driver alpinanlegg i Hemsedal og Trysil i Norge, i Sälen, Åre og Vemdalen, samt Hammarbybacken (Stockholm) i Sverige, og St. Johann in Tirol i Østerrike. Markedsandelen i Sverige er 50 %, i Norge 31 % og totalt i Skandinavia 42 %. Kjernevirksomheten er alpin skikjøring med gjestens skiopplevelse i sentrum. Virksomheten deles inn i tre kjerneområder: Drift av skianlegg, infrastruktur og explotering.

Hege Ousland

Pressekontakt PR- og kommunikasjon SkiStar Norge +47 906 76 417

SkiStar AB pressetjenste

Pressekontakt +46 280 841 60
Petra Hallebrant

Pressekontakt PR-og Kommunikasjonssjef SkiStar AB PR och Kommunikation +46 280 841 60

Minnerike fjellopplevelser i Sälen, Åre, Vemdalen, Hemsedal, Trysil, St. Johann og Hammarbybacken

SkiStar eier og driver alpindestinasjonene Sälen, Åre og Vemdalen i Sverige, samt Hemsedal og Trysil i Norge. I tillegg er St. Johann in Tirol i Østerrike og Hammarbybacken i Stockholm en del av SkiStar.

SkiStars visjon er å skape minnerike fjellopplevelser som den ledende operatøren av europeiske alpindestinasjoner.

SkiStars skisteder er noen av verdens beste for aktive livsnytere. Et sted der mennesker som elsker skikjøring kan nyte en aktiv ferie sammen. Her kan skifrelste familier og venner nyte herlige dager i bakkene. Mange har oppdaget hvilken glede skikjøringen gir, men også hvilken nytte en ferie i snøen kan gjøre for å lade batteriene og for omgang med nære og kjære.

Velkommen til våre skisteder i Sälen, Åre, Vemdalen, Hemsedal, Trysil, St. Johann in Tirol og Hammarbybacken!