Påminnelse: Presseinvitasjon: åpning 23. juni av nye sommeraktiviteter i Trysil och SkiStar Lodge Trysil

SkiStar fortsetter satsingen på aktive ferieopplevelser for hele familien. Fredag 23. juni kl. 12 åpner en ny eventyrarena i Trysil i barneområdet på Turistsenteret med fartsfylte aktiviteter som:
Mountain Tube: du rutsjer ned bakken på en gummiring i ulike baner.
Mountain Coaster: en fartsfylt akebakke på skinner som passer store og små.
Mountain drifting mini-kart: elektriske mini-gokart som du kjører på et plastunderlag som likner følelsen av å kjøre på snø. Målgruppe 7-15 år.
Stisykling for barn: I Valleskogen kan du utforske to nye og lysegrønne sykkelstier. I tillegg til en tilrettelagt sti for de aller minste ved siden av rullebåndet i barneområdet.

Som journalist er du velkommen til å delta på åpningen kl.12. SkiStars destinasjonssjef Gudrun Sanaker Lohne vil være på plass for spørsmål og intervjuer. Adresse: Eventyr, Turistsenteret, Trysil. Google maps

Vi håper dere har lyst til å prøve våre nye attraksjoner. Servering blir det også - vi sees i Eventyr!

SkiStar Lodge Trysil åpner
Samme dag åpner vi SkiStar Lodge Trysil for sommeren. Tidligere Radisson Blu Mountain Resort & Residences blir Trysils første SkiStar Lodge. Stine Næss-Hartmann tilbyr gratis trening lørdag og søndag. Les mer: skistar.com

Registrer din deltakelse senest 22. juni på press@skistar.com