Radio Norge lager fjellfest i Hemsedal

Radio Norge lager fjellfest i Hemsedal

Alle er invitert når Radio Norge lager fjellfest og et helt nytt event i Hemsedal 16.-19. mars. Morgenklubben med Loven & Co., Norges mest populære radioshow, lover morsomme skikonkurranser, morgenski og LIVE-sending fra SkiStar Lodge Hemsedal fredag og lørdag.

Skal du lage fjellfest finnes det knapt et bedre sted enn Hemsedal. Her viser snømålet opp mot halvannen meter og det er supre forhold i bakken.

Destinasjonssjef i SkiStar Hemsedal, Andreas Smith-Erichsen, forteller at snøen har lavet ned i «Skandinavias alper» i flere omganger så langt i vinter og at en 100 år gammel snørekord ble slått i januar.

- Vi har så langt hatt en drømmevinter i Hemsedal. All snøen vi har fått gjør at vi uten problemer kan tilby fine forhold nå, til vinterferien og ut sesongen. Sesongen i Hemsedal varer som kjent helt til første helga i mai. At Norges mest populære radioshow kommer til oss og vil lage et helt nytt event for våre gjester og radiolyttere over hele landet, synes vi er veldig stas. Dette blir garantert moro, sier Smith-Erichsen.

Radioshowet Morgenklubben, med velkjente Kim Dahl, Geir Schau og Øyvind Loven, sender live fra SkiStar Lodge Hemsedal både fredag 17. og lørdag 18. mars. Allerede klokken 8 på fredag er det Morgenski med Øyvind Loven, som alle med SkiPass kan være med på. Utover dagen blir det Morgenklubbens skikonkurranse med fine premier fra EQPE, og skidagen rundes av med afterski på Stavkroa.

- Vi elsker å ha sendinger ute av studio og møte gamle og nye lyttere, vi elsker skikjøring og å ha det gøy med venner og familie på fjellet! På Fjellfesten i Hemsedal får vi kombinert alt dette. Vi skal sørge for at alle får en god start på dagen eller skidagen, sier Øyvind Loven i Morgenklubben.

Lørdagen starter med Morgensklubbens «Best of Hemsedal» og livsending fra Radio Norges fjellfest fra klokken 11 på SkiStar Lodge Hemsedal. Radio Norge lover ei helg proppfull av bra skikjøring, artige konkurranser med fine premier, og ikke minst masse bra underholdning.

Les mer: https://www.skistar.com/no/inspirasjon/event/event-i-hemsedal/radio-norges-fjellfest-skistar-hemsedal/

For mer informasjon og spørsmål fra media, kontakt:

Petra Hallebrant, pr- og kommunikasjonssjef for SkiStar AB, petra.hallebrant@skistar.com, +46 280 841 60.

Svein Mellgren, Bauer Media/Radio Norge, 909 29 128, Svein.Mellgren@BAUERMEDIA.NO

Mediebank SkiStar:

SkiStars presswebb